Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:01
Mijn nieuwe Logitech K860 bluetooth toetsenbord heeft een Unifying receiver. Deze zou in RF mode werken op het moment dat het OS nog geen BT driver heeft geladen. In mijn Grub bootmenu (multi-OS systeem) werkt dit inderdaad.

Echter, de del toets (enter bios) doet het niet als het BIOS-logo in beeld is (wel met USB toetsenbord). Echter, wil ik het graag bij één toetsenbord houden ;) Moederbord is een Asrock B550 Extreme4. De Logi unifying receiver zit aan een powered USB hub.

Hoe kan ik de BIOS in met mijn K860? 8)7

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:14

sapphire

Die-hard pruts0r

De BT driver staat los van de Unifying receiver. Dee werkt volgens een eigen protocol van Logitech en het OS herkend deze gewoon als zijnde HID.

Mijn ervaring is dat deze gewoon werkt buiten het OS dus ook om in de BIOS te komen.

Werkt dat niet zou ik als eerste proberen de receiver in de PC doen.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:01
sapphire schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:52:
De BT driver staat los van de Unifying receiver. Dee werkt volgens een eigen protocol van Logitech en het OS herkend deze gewoon als zijnde HID.

Mijn ervaring is dat deze gewoon werkt buiten het OS dus ook om in de BIOS te komen.

Werkt dat niet zou ik als eerste proberen de receiver in de PC doen.
Blijkt nog te werken ook :X En ik dacht dat en USB-hub net als een UTP-switch is: werkt altijd
Over de muis, een Logitech MX Anywhere 2, heb ik niks kunnen vinden. Enig idee of die te paren is met zo'n universal receiver en ook in de BIOS werkend te krijgen is?