MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Kijk de chips die er op zitten zijn perfect... maar zo weet niemand wat voor kaart dat het is dus valt verder niks over te zeggen
Verwijderd
Dat is nog best best prijzig voor een merkloze. Is het geen PowerColor oid? (hebben die überhaupt wel GF3's eigenlijk?).
Persoonlijk zou ik wel voor een 'merk' gaan, dat toch een redelijke reputatie heeft, Asus bijvoorbeeld, anders evt. Elsa.
Verwijderd
Alles werkt uitstekend en snel, alleen is het geheugen geklokt op 365Mhz ipv 400Mhz zoals bij de meeste Pro's
Maar als ik hem op 400Mhz zet , werkt ie nog prima
Wat denk je van Leadtec??, ook een goeie, zie GF3 test vergelijkingen, daar draait de Leadtec het beste van alle GF3-en..Op vrijdag 31 augustus 2001 00:40 schreef MREn het volgende:
999 ?
Dat is nog best best prijzig voor een merkloze. Is het geen PowerColor oid? (hebben die überhaupt wel GF3's eigenlijk?).
Persoonlijk zou ik wel voor een 'merk' gaan, dat toch een redelijke reputatie heeft, Asus bijvoorbeeld, anders evt. Elsa.
Ik zal CTW wel even bellen, ik hoop eigenlijk dat er iemand hier op GoT is die één van deze bordjes heeft gekocht.
Ik was overigens ook niet van plan om voor de GeForce3 te gaan, maar de Pro met 64 MB.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
ik heb zelf een Powercolor GF2 MX 200 en dies zo brak als het maar zijn kan, wil hem zo snel mogelijk slijten (hoop van dees week) maar dat was dus ook goedkoop duurkoop!
als je niet te hoge eisen steld cq zeker weet wat het is kan je het er mischien op gokken maar voor een paar tientjes zou ik het zeker neit doen!
Verwijderd
nVidia GeForce2 PRO 128bit AGP 32MB DDR fl 315
nVidia GeForce2 PRO 128bit AGP 64MB DDR TV-out fl 399
nVidia GEFORCE3 64MB DDR AGP4x TV OUTfl fl 975
Maar Powercolor en Leadtec zijn toch wel redelijk getest? Ik had zelf namelijk een Pro van Leadtec in gedachte.
Verwijderd
PS: Radeon 8500 wordt toch lekker beter...lol ;-)
Verwijderd
Kdacht dat dat te maken heeft met de kloksnelheid van het geheugen zoals al eerder gezegd. Pro's standaard 400, en GTS op lager. De Pro is gewoon een GTS alleen wat sneller, that's all. Mijne loopt standaard op 200/400 en nu op 220/450 met garantie van GainwardOp vrijdag 31 augustus 2001 11:26 schreef ruubruub het volgende:
Maar als er maar 32MB opzit kan het otch geen Pro zijn? Die zijn er toch alleen maar met 64MB?
Verwijderd
Een A-merk is een ELSA, ASUS, HERCULES, GAINWARD. Waarom zouden deze kaarten duurder zijn dan die andere ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Waarom ze duurder zijn? Omdat Asus een bekend merk is, ik mocht kiezen uit een Asus V7700 Geforce II Pure 32Mb DDr of een PowerColor Geforce II Pro 64Mb DDr tv-out. en die Asus V7700 Geforce II Pure 32Mb DDr is echt niet sneller als een Powercolor kaart. Je moet het zelf maar weten, mijn keus was snel gemaakt.Op zaterdag 20 oktober 2001 19:53 schreef Rick2001 het volgende:
Powercolor is niet een goed merk !! Het is gewoon een B-merk wat werkt en goed geprijst is.
Een A-merk is een ELSA, ASUS, HERCULES, GAINWARD. Waarom zouden deze kaarten duurder zijn dan die andere ?
Er komen meerdere aspecten bij kijken dan alleen maar de prijs. En dat de merk kaarten iets duurder zijn dat klopt ja. Als je voor goedkoop wilt gaan moet je inderdaad zo'n 'ander' merk kaart kopen. Ook garantie weegt hier overigens in mee. Asus geeft 3 jaar garantie op hun kaarten. Elsa geeft 6 jaar garantie. Nou kun je wel zeggen dat je je kaart toch geen 3 jaar houd, maar iedereen heeft toch liever een langere garantieperiode dan bijv. 1 jaar.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Heb zelf de Elsa gladiac 920 (Geforce 3) en die werkt perfect!
Ze hebben wel een goeie service en dat kan ik van de meeste grotere winkels niet zeggen. Ze ruilen het gewoon om en geen gezeur.Een beetje vaag zaakje, maar als het merk zou zijn dan heb je fabrieksgarantie en dan zou ik het nog wel overwegen.
[/beetje off topic]
Goedkopere borden willen er soms mindere kwaliteit/goedkoper geheugen opzetten. Ook is misschien de support wat betreft drivers wat minder maar je gebruikt toch die van nVidia dus dat maakt ook weinig uit.
Ik krijg toch het idee dat je voor de naam betaald.
Senile! Senile Oekaki
uit mijn pa zijn nieuwe compaq
Hij heeft Infinion geheugen en heeft goede prestaties
alleen kan je hem minder ocen
Bijv.
-normaal core:200 Ram:333
-Oced core:250 Ram:376
verder nix mis mee goede kwaliteit
en de Detanators 21XX gebruiken
Verwijderd
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Verwijderd
Ow.. lijkt wel of veel het niet weten maar de meesten geforce 2 kaarten gebruiken gewoon het standaard nvidia design. (geloof asus en elsa niet. kan het mis hebben hoor).
En ik denk dat het verschil tussen een creative en een powercolor helemaal niets is. maar als je dus echt een merk wilt ga dan voor de elsa of asus. anders moet je gewoon een powercolor kopen. niet iets wat er tussen in hangt (zoals creative bv.) .
Verwijderd
powercolor
Vga No.1
allemaal goed ....
gainward klokt zijn kaarten over het algemeen wat hoger dan standaard geloof ik