Toon posts:

JBL bar 2.1 deep bass irritante ruis

Pagina: 1
Acties:

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-03 10:04
Wanneer er zachtjes gepraat wordt of gefluisterd in een film dan merk ik dat bepaalde tonen naar de subwoofer worden gestuurd. Dit zorgt voor een irritante ruis vanuit de subwoofer. Het is net of bepaalde middel lage tonen naar de sub worden gestuurd in plaats van naar de soundbar.

Ik heb zelf de sub al meerdere keren verplaatst, positie maakt geen verschil. Ook een reset helpt niet. Hdmi kabel vervangen helpt ook niet.

Is hier iets aan te doen? Is het een bekend probleem van deze set?

[Voor 16% gewijzigd door SX-Superfly op 28-01-2023 18:54]

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-03 21:46
Wat heb je zelf al geprobeerd en gevonden?

• SX-Superfly
spookz0r schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 17:50:
Wat heb je zelf al geprobeerd en gevonden?
Ik heb de startpost aangepast.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:49
Is dit niet een crossover instellingen. Tenzij ik er helemaal naast zit...

bepaald de crossover instelling toch tot welke hoogte naar de boxen gaan en welke naar de subwoofer.

Loki Gaming Mmo pvp channel

• SX-Superfly
Dat zou goed kunnen maar op deze set is mijn inziens niets in te stellen. Op de afstandsbediening kun je alleen de bass instellen op low medium en high.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:44

TommieW

Numa numa.

Ik heb even de RTFM erbij gepakt en ik vermoed dat dit wellicht je oplossing kan zijn:
Smart-modus
met de slimme modus standaard ingeschakeld, kun je genieten van tv-programma's met rijke geluidseffecten. Voor tv-programma's, zoals nieuws en weersvoorspellingen, kun je de geluidseffecten verminderen door de smart-modus uit te schakelen en over te schakelen naar de standaardmodus.

Smart-modus: eQ-instellingen en JBL Surround Sound worden toegepast voor rijke geluidseffecten.
Standaard modus: De vooraf ingestelde eQ-instellingen worden toegepast voor standaard geluidseffecten.

Ga als volgt te werk om de smart-modus uit te schakelen:
De knop [mute/speaker met kruisje] op de afstandsbediening ingedrukt houden totdat
"TOGGLE" verschijnt. Druk op +.
  • "OFF SMART MODE"→ : De smart-modus wordt uitgeschakeld.
  • De volgende keer dat je de soundbar inschakelt, wordt de smart-modus automatisch weer ingeschakeld.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• SX-Superfly
TommieW schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:41:
Ik heb even de RTFM erbij gepakt en ik vermoed dat dit wellicht je oplossing kan zijn:

[...]
Thanks voor het uitzoeken. Dit ga ik straks proberen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee