Sennheiser HD 570 kapoere ?

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:55

JT

VETAK y0

Topicstarter
Hij geeft nog helemaal perfect geluid, alleen aan de rechterkant hoor ik wat rammelen als ik een nummer een beetje hard op heb met een behoorlijke bas....ne ideas ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Op vrijdag 31 augustus 2001 00:22 schreef JT het volgende:
Hij geeft nog helemaal perfect geluid, alleen aan de rechterkant hoor ik wat rammelen als ik een nummer een beetje hard op heb met een behoorlijke bas....ne ideas ?
Yup. Zet het volume niet zo hard, want je blaast 'm op. Ik spreek uit ervaring. Ik heb 2x de rechterkant (toeval?) van m'n H2270 opgeblazen, en m'n HD 580 gaat ook die kant uit.

Ik heb ze dus vaak hard staan.

M'n volgende wordt een Beyer Dynamic.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik zou eerst naar het kabeltje kijken, pas daarna aan je drivers gaan twijfelen.

Dus.... Multimeter erbij en kijken of ie wel wil!

(En ligt het niet misschien aan de headphone out?)

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Mij valt op dat je relatief veel klachten leest over sennheisers die mechanisch stuk gaan. Komt wel overeen met testen in de consumentengids. Zal wel komen omdat men ze zo licht mogelijk gemaakt heeft, maar toch...

Ik bewaar mijn HD265 steeds in de originle verpakking.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-03 12:10
Ik ben erg tevreden over mn HD570.. behalve dat het stekkertje bij de hoofdtelefoon niet altijd goed contact maakt zodat het linker kanaal het niet doet. Even aandrukken en het is weer OK.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Had ik ook met mn nieuwe hd580, terug naar de winkel gegaan, ander exemplaar gekregen, nu is alles goed :)
Pagina: 1