Toon posts:

Advies geluids demping

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:33
Wij hebben de zolder volledig verbouwd. Omdat we het mooi vonden het hoge plafond ~4 meter te behouden hebben we deze ook mee gestucked.

Ik verwachte wel een wat meer hol geluid hierdoor. Nu staat er nog niets op zolder maar het wordt onze slaapkamer.

Maar het hole geluid is wel heel aanwezig. Ik verwacht dat het nog wel wat gedempt wordt als we meubels en een bed er in hebben. Maar ik ben bang dat het holle geluid wel meer aanwezig blijft door het hoge plafond.

Nu wil ik daar wat aan gaan doen of in de nabije toekomst. Afhankelijk van de prijs en hoeveel het gaat storen.

Ik heb al zitten kijken naar hexagon tegels vilt.
Maar twijfel een beetje of ik dus het hele dak hiermee moet bekleden (schuin dak 42 graden)

Of een deel aan Weers zijden afdoende is.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Alle reacties

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:37
Gordijnen of een vloerkleed, of een mooi wandkleed/kunstwerk scheelt ook al een hoop. Ik zou eerst maar gewoon de kamer inrichten en eens een nachtje er in slapen.

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:58
Akoestische wandpanelen.
Dik vilt met daar op houtstroken, vind het zelf mooi materiaal, maar het maar net in je interieur passen natuurlijk. Zijn diverse designs in te krijgen.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:23
Ik zou ook eerst iets in de kamer zetten, als er en kleerkast en een bed staat verandert het geluid heel wat.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee