Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een oplossing om een pc achter een muur te kunnen plaatsen (andere kamer)
Ik denk dat een kvm switch hier voldoende voor zou moeten zijn want dan beperk ik het aantal kabels wat door de muur moet gaan, het is geen grote afstand (+- 0.5 meter). De uitdaging gaat het aanzetten van de pc zijn. Hopelijk hebben jullie hier goede ideeën voor.
Wat is je budget?
Max paar honderd euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur, als het maar goed werkt
.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wil er een nieuw scherm bij aanschaffen en erop gamen dus snelheid is wel aan de orde.
Ik zoek een oplossing om een pc achter een muur te kunnen plaatsen (andere kamer)
Ik denk dat een kvm switch hier voldoende voor zou moeten zijn want dan beperk ik het aantal kabels wat door de muur moet gaan, het is geen grote afstand (+- 0.5 meter). De uitdaging gaat het aanzetten van de pc zijn. Hopelijk hebben jullie hier goede ideeën voor.
Wat is je budget?
Max paar honderd euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur, als het maar goed werkt

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wil er een nieuw scherm bij aanschaffen en erop gamen dus snelheid is wel aan de orde.