Ik heb een Quantum Fireball. Ik heb hem vanmiddag gedefragged, kom ik thuis van werk, start ik mijn pc op, opeens een vage foutmelding: Kan uw
nie vinden! Ik ga naar windoos verkenner en kom tot de ontdekking dat ik opeens een extra partitie erbij hem (heb mijn schijf in 3 stukken verdeeld). "C" "D" "E" is mijn normale "bezetting" en opeens is het "C" "D" "E" "F"; vanaf de "D" is alles 1 plaats opgeschoven. Windows herkent hem niet en dos zegt een ongeldig medium type. dus moet ik hem formatteren.
PartitionMagic kan er niets aan doen. Scandisk (win en dos) kan er ook niks aan doen.
EN toenet kreeg ik es een idee waarbij ik dus om mijn "nieuwe" D schijf te formatteren en wat zie ik??
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die "nieuwe" schijf weg kan krijgen en alles terugkrijg zoals ik het had (C, D en E) zonder dat ik mijn data kwijt raak
PartitionMagic kan er niets aan doen. Scandisk (win en dos) kan er ook niks aan doen.
EN toenet kreeg ik es een idee waarbij ik dus om mijn "nieuwe" D schijf te formatteren en wat zie ik??
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die "nieuwe" schijf weg kan krijgen en alles terugkrijg zoals ik het had (C, D en E) zonder dat ik mijn data kwijt raak
[ Voor 3% gewijzigd door Robin op 11-08-2020 21:06 ]