sluiten

Uitnodiging online gebruikerstest

We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke online gebruikerstest. Voor de test zoeken we gebruikers die veel gebruik maken van Pricewatch en het forum. Het interview duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je €40,- vergoeding.

Heb je op vrijdag 14 april tijd om mee te doen (tussen 9:00 en 17:00)? Meld je dan aan en wellicht zien we je snel!

Aanmelden

Toon posts:

Top koptelefoon gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Xbox x
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 27-01 18:44
Mijn vraag
...Ik zoek nu al 3 weken een goede hoofdtelefoon voor goede audio en geweldige bas zuivere klank. Niet zo één dat op max volume kraakt. Ik heb nu al 4 getest maar niet overtuigd. Ik zou graag nog deze maand een koptelefoon vinden.ik kijk graag tv ermee muziek . En bij het gamen van xbox xs gebruik ik hem ook. Met de
Auronic QuietSound heb ik goed geluid super noice canceling .voor de xbox plug ik in met mijn razer game set maar daarmee kan ik niet echt op vakantie muziek luisteren met die microfoon die 6 cm uitsteekt lol.weet iemand een goede set ear over ear. Met goede bluetooth, noice canceling zuivere klank geweldige bass ? . Eerst dacht ik teufel maar na al de soorten headsets reviews te lezen ben ik verloren . Alle hulp welkom . Maar moet een stabiele bluetooth hebben , goede accu duur en great sound en bass.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Auronic QuietSound 3/5 . Rolfstone ear in 79 euro . Goede sound maar vervelend in oren na 1 uur plus heel klein . En wil geen ear in . Fresh 'n Rebel Clam ANC - Over-ear koptelefoon draadloos - Active Noise Cancelling - Paars - Deep Mauve zeer slechte hoofdtelefoon. Direct terug gestuurd

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ear over ear Auronic QuietSound. Rolfstone ear in .
...

[Voor 19% gewijzigd door Xbox x op 27-01-2023 18:35]

Alle reacties

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
@Xbox x
Ik zou beginnen om een fatsoenlijke tekst hierboven te schrijven. Je tekst is echt enorm warrig en totaal niet duidelijk.
Heb je al de reviews hier op tweakers gelezen? Enorm veel koptelefoons zijn al onderling vergeleken.

• Xbox x
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 27-01 18:44
Ja al 3 dagen zitten lezen . Maar dan lees je reviews . Iemand zegt top dan nee dat niet goed . Zo weet ik het ook niet meer . Daarvoor mijn vraag voor een goede die mensen zelf hebben of getest . Dat uitblinkt . Eerst lees ik bose , dan is de telefoon doorschakeling slecht . Dus geraak er uiteindelijk zelf niet meer uit. Mag tussen 100 en 300 euro gaan . Daarom vroeg ik raad hier. Zodat ik niet nog is sets moet terug sturen

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
@Xbox x Aankoopadvies dus het topic is bij deze verplaatst naar het juiste forum onderdeel.

Ik sluit me overigens aan bij mijn voorganger: lees je posts nog eens rustig door en pas deze nog wat aan. Het is allemaal niet heel leesbaar eerlijk gezegd.

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Met voorgaanden eens dat het niet geheel duidelijk is wat je zoekt. Een hoofdtelefoon is erg smaak afhankelijk. Persoonlijk vind ik mijn Beyer Dynamic fantastisch, maar mijn neefje die opgepompte mp3tjes van tegenwoordig luister verwacht extreem veel opgepompte lage en hoge tonen en vindt mijn hoofdtelefoon maar mat klinken. Mijn Bose QuietComfort 45 hoofdtelefoon klinkt wat dat betreft veel voller, maar daardoor een minder eerlijk geluid. Je kunt dus bijna niet afgaan op ervaringen van anderen. Kun je dat soort dingen niet beluisteren bij een grote MediaMarkt ofzo?

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

De Sony wh-1000 xm reeks. Heel goed geluid, noice cancelling, goeie microfoon (toch in teams) en kan je op vakantie ook mee buiten lopen. (Ik gebruik hem om te sporten ook, maar dat ga ik niet aanraden).

You don't need eyes to see, you need vision

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:44

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

+1 voor de sony. Ik heb de Wb-100xm5. Topding, al zullen reviews er vast iets over te klagen hebben.

PVoutput

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Hij/Hem/Zijn (Hoofdletters!)

Xbox x schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 18:41:
Ja al 3 dagen zitten lezen . Maar dan lees je reviews . Iemand zegt top dan nee dat niet goed . Zo weet ik het ook niet meer . Daarvoor mijn vraag voor een goede die mensen zelf hebben of getest . Dat uitblinkt . Eerst lees ik bose , dan is de telefoon doorschakeling slecht . Dus geraak er uiteindelijk zelf niet meer uit. Mag tussen 100 en 300 euro gaan . Daarom vroeg ik raad hier. Zodat ik niet nog is sets moet terug sturen
Ja, wat de een top vindt, vindt de ander prut. Zoek een winkel waar ze koptelefoons hebben en ga zelf luisteren.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:08

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

evilution schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:13:
[...]
Ja, wat de een top vindt, vindt de ander prut. Zoek een winkel waar ze koptelefoons hebben en ga zelf luisteren.
Dat. Plus TS noemt een budget van 100 - 300 euro maar de geteste producten liggen, volgens een snelle Google, daar allemaal onder. Waarbij ik twijfel wat TS nu precies zoekt. Een goede Bluetooth koptelefoon met ANC of meer een HiFi exemplaar. Daar zit mijns inziens een aanzienlijk verschil tussen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:24
FeaR schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:38:
[...]

Dat. Plus TS noemt een budget van 100 - 300 euro maar de geteste producten liggen, volgens een snelle Google, daar allemaal onder. Waarbij ik twijfel wat TS nu precies zoekt. Een goede Bluetooth koptelefoon met ANC of meer een HiFi exemplaar. Daar zit mijns inziens een aanzienlijk verschil tussen.
Helemaal mee eens, Ik had er om die reden zelfs 2. 1 voor hifi thuis en 1 met noise canceling voor de trein.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee