Toon posts:

Aopen CD-ROM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uhm ik heb hier fftjes een computertje inelkaar geflansed bestaande uit:
-Aopen AK73pro
-AMD T-Bird AXIA 1ghz
-256mb RAM
-Samsung 10gb hdd
-Aopen CD-Rom drive
en nog wat zooi

hier mijn probleem: de meeste cd's pakt de cd-rom speler niet, de enige die hij tot nu toe pakte was de (origineele dus was geen kopie) win2k cd-rom, andere cd's blijven draaien en blijft hij lezen met als gevolg: linux wil drive niet mounten (RH 7.1 met kernel 2.4.9) en in Win2k (sp2) loopt explorer vast :? het gaat om deze CD-ROM:
(volegns win2k) E-IDE CD-948E/TKU op de voorkant staat nix, op de bovenkant staat de laser waarschuwing etc. en het Aopen logo, ik heb nog een 48x drive van Aopen en daar staat wel iets op de voorkant (48x en nog iets) wat is dit voor een vaag geval ? en wat veroorzaakt dit probleem? (Via 4in1 in win2k geinstalleerd en shit en kernel was goed gecompiled)

Verwijderd

denk dat ie kapot is
heb het ook meegemaakt met een aopen (40x)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 00:15 schreef edg_kosy het volgende:
denk dat ie kapot is
heb het ook meegemaakt met een aopen (40x)
gvd, ik begin mijn vertrouwen in Aopen te verliezen

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:40

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb hier in huis 2 A-Open CD-ROM spelers, en één DVD-Speler. Geen problemen ermee. De CD-ROM-spelers zijn soms wel wat luidruchtig, maar de DVD-Speler heb ik echt totaal nix op aan te merken. En ze lezen alledrie alle CD's die ik voorhanden heb, dus daar is geen probleem mee. Alleen hebben de CD-ROM-spelers wat meer moeite met CD's met krassen of iets dergelijks dan de DVD-speler, maar ze komen er vroeg of laat wel doorheen...... >:)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Op zich niks mis hoor met Aopen maar het kan soms kapot gaan.. (niet gek die dingen rollen met duizende per dag de fabriek uit)
maar er zit garagntie op dus uuh gewoon terug brengen