Geen idee hoe het zit met de overklokbaarheid van beiden maar ik denk dat je de 800 op ongeveer tegen de Gig moet kunnen krijgen? Aangezien het een fsb100 geval is...
Die celly 1Gig of 1,1Gig zijn misschien op de 1,2Gig te krijgen? Denk niet dat je die echt vet kunt overklokken ...
Dan denk ik dat die P3 800 toch altijd net effe een stukkie krachtiger is,...een tikkeltje sneller, je geheugen zal op wat meer Mhz-jes kunnen draaien ook. Verschil tussen beiden zal denk ik niet wereldschokkend zijn maar ik zou voor de ECHTE P3 kiezen. Maar inderdaad ik dacht dat je die nog steeds neit voor minder dan 450 of 500 ofzo kon krijgen? Die P3's blijven idioot duur, helemaal in vergelijking tot de AMD's en zelfs de P4 ! Voor die 450 of 500 piek kun je volgens mij ook al een 1,4G P4 kopen,...alleen dan het bordje en het geheugen nog natuurlijk! Misschien dan maar een AMD-tje op 1400megahertsjes en een nieuw mobotje? Dan ben je nog nieteens zo gek veel duurder uit dan met je oude p3-tje 800mhz.
Ik zit enigszins met hetzelfde luxe-probleempje hoor, wil mijn CPUtje ook wel upgraden maar dat is het geld niet waard denk ik, kom zowel met een celly als met een p3 niet echtver boven de 1000megahertsjes uit met dit mobotje... en ik zit nu al op de 893mhz, dus dat verschil zal waarschijnlijk nieteens of erg nauwelijks merkbaar zijn, en daar heb ik geen zeg maar 400 piek voor over! Ik wacht nog wel een tijdje! De boel loopt trouwens ook nog goed hoor,...dusssssssss...