>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
tnx for da link
p.s. er is zoiets als wijzig rechtsboven in je msg.
t ziet er zo uit
t ziet er zo uit

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Is al topic over geopend, En heb ik met een paar andere tweakers al ruim uit getest.. 
[topic=189617/1/100]
^ die topic dus.
[topic=189617/1/100]
^ die topic dus.
"DAT" topic reef
Ja dat weet ik, maar door dat ik helemaal ben opgewonden door dat spel was ik dat dus net ff vergeten. Oh ja, en de search ben ik ook vergeten te gebruiken. Maar goed, het is echt vet cool deze mod. We hebben het net ff met een lannetje getest.Op vrijdag 31 augustus 2001 00:26 schreef Turismo het volgende:
tnx for da link
t ziet er zo uit [afbeelding]
Resultaat: Zere lachspieren
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
pff, ik zeg lekker ook die en deze!Op vrijdag 31 augustus 2001 00:45 schreef IceStorm het volgende:
"DAT" topic reef
deze topic, die reactie!
:: [topic=189617/1/100] ::
He Hu9o je mag 3 keer raden waar ik aan die link vandaan had waar je worms gedownd hebt!!!!!
LOL!
LOL!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
What the.... Waar praat jij nou weer over?Op vrijdag 31 augustus 2001 12:26 schreef steveman het volgende:
He Hu9o je mag 3 keer raden waar ik aan die link vandaan had waar je worms gedownd hebt!!!!!
LOL!
Ooh, dat was meer persoonlijk bedoeldOp vrijdag 31 augustus 2001 13:19 schreef Raven_ het volgende:
[..]
What the.... Waar praat jij nou weer over?
Tja, voor jou een raad, voor mij een weetOp vrijdag 31 augustus 2001 13:19 schreef Raven_ het volgende:
[..]
What the.... Waar praat jij nou weer over?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Pagina: 1