Ik beheer een website van een stichting. Het achterliggende CMS, MODX is zwaar verouderd en daardoor lopen we tegen problemen aan omdat onze huidige hoster volgende week naar PHP 8 gaat upgraden. Onze website draait alleen nog goed op PHP 7.4 en updaten naar een nieuwere ModX versie veroorzaakt allerlei foutmeldingen, waar ik zelf niet wijzer van wordt. Inhuren van iemand voor een upgrade is een optie, maar heeft financieel technisch niet de voorkeur.
Ik ben nu dus op zoek naar een hosting bedrijf, waar onze oude website nog een half jaar kan draaien op PHP 7.4, alvorens we helemaal overstappen op Wordpress.
Zelf heb ik al de nodige hosters benaderd, maar helaas nog geen tegengekomen die voorlopig nog PHP 7.4 over lager zal ondersteunen. Hebben jullie misschien ideeën?
Ik ben nu dus op zoek naar een hosting bedrijf, waar onze oude website nog een half jaar kan draaien op PHP 7.4, alvorens we helemaal overstappen op Wordpress.
Zelf heb ik al de nodige hosters benaderd, maar helaas nog geen tegengekomen die voorlopig nog PHP 7.4 over lager zal ondersteunen. Hebben jullie misschien ideeën?