Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
belangrijkste uitgangspunt is gamen, al het andere wat ik op mijn pc doe kan op elke pc.
Op dit moment speel ik eigenlijk alleen modern warfare 2, maar als er over een tijdje een andere shooter die mij bevalt uit komt wil ik die ook in alle redelijkheid normaal kunnen spelen. Goede ghrapics zijn leuk, maar geen doel opzich, de game moet gewoon goed draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
laten we zeggen, rond de 1000 euro. Het is geen keihard limiet maar ik wil gewoon een prima systeem wat ,best op zn hollands, zo min mogelijk kost. Het bouwen doe ik zelf net als bij de afgelopen 3 systemen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier onder heb ik een lijst van mijn huidige systeem gezet, de sd gaat mee en wat mij betreft de kast ook. Monitor en andere randapparatuur is allemaal in bezit (monitor ook aan lijst toegevoegd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, MB, GPU, geheugen en voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nu in het bezit van een AMD processor en nvidia GPU en over allebei prima tevreden, dus wat de beste prestatie geeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is leuk, maar niet ten koste van prestatie of enorme prijsverschillen. Energie zuinig...tsja minder is beter, maar hij draait maximaal 10 uur in de week
Ga je overklokken?
Nee, wil gewoon een out of the box systeem hebben.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil gewoon het beste materiaal voor de beste prijs, maar vooral onderdelen die goed met elkaar in 1 kast kunnen. Maar ook de samenwerking met de huidige monitor is iets wat ik wel graag mee zou willen nemen. Ik heb rondgeneusd in bestaande topics en ook in de bbg, en kwam zelf tot onderstaand lijstje
belangrijkste uitgangspunt is gamen, al het andere wat ik op mijn pc doe kan op elke pc.
Op dit moment speel ik eigenlijk alleen modern warfare 2, maar als er over een tijdje een andere shooter die mij bevalt uit komt wil ik die ook in alle redelijkheid normaal kunnen spelen. Goede ghrapics zijn leuk, maar geen doel opzich, de game moet gewoon goed draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
laten we zeggen, rond de 1000 euro. Het is geen keihard limiet maar ik wil gewoon een prima systeem wat ,best op zn hollands, zo min mogelijk kost. Het bouwen doe ik zelf net als bij de afgelopen 3 systemen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier onder heb ik een lijst van mijn huidige systeem gezet, de sd gaat mee en wat mij betreft de kast ook. Monitor en andere randapparatuur is allemaal in bezit (monitor ook aan lijst toegevoegd
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 406,27 | € 406,27 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | LG UltraGear 32GN650-B Rood, Zwart | € 332,11 | € 332,11 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 52,90 | € 52,90 |
1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 971,18 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, MB, GPU, geheugen en voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nu in het bezit van een AMD processor en nvidia GPU en over allebei prima tevreden, dus wat de beste prestatie geeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is leuk, maar niet ten koste van prestatie of enorme prijsverschillen. Energie zuinig...tsja minder is beter, maar hij draait maximaal 10 uur in de week
Ga je overklokken?
Nee, wil gewoon een out of the box systeem hebben.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil gewoon het beste materiaal voor de beste prijs, maar vooral onderdelen die goed met elkaar in 1 kast kunnen. Maar ook de samenwerking met de huidige monitor is iets wat ik wel graag mee zou willen nemen. Ik heb rondgeneusd in bestaande topics en ook in de bbg, en kwam zelf tot onderstaand lijstje
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 245,15 | € 245,15 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 104,- | € 104,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X 12G OC | € 449,- | € 449,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 79,- | € 79,- |
1 | Voedingen | Corsair TX650M (2021) | € 79,90 | € 79,90 |
Totaal | € 957,05 |