Ja die gebruik is ookOp dinsdag 04 september 2001 16:40 schreef SuB het volgende:
de devils0wn release is dat de final??
s de final... alle 2600 builds zijn final...
Ik vind de look wel leuk, ook vind ik de nieuwe taskmanager wel handig.
Wat ik absoluut niet leuk vind is dat je geen permissions meer kan zetten als je in een workgroup draaid, je kan foders sharen of niet, maar je kan niet bepalen wie wel en wie niet bij een share mogen. Dat vind ik een behoorlijke tegenvaller.
Wat ik absoluut niet leuk vind is dat je geen permissions meer kan zetten als je in een workgroup draaid, je kan foders sharen of niet, maar je kan niet bepalen wie wel en wie niet bij een share mogen. Dat vind ik een behoorlijke tegenvaller.
devilsown is 100% final
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Yep uiteindelijk welOp dinsdag 04 september 2001 08:07 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]
Join The club zullen we dan maar vast zeggen ?
Draait nu zo geod als
Heerlijk stabiel dit zeg...
win xp roelt tot nu toe
btw, ik heb wel meteen het uiterlijk op classic gezet, aargh man dat blauw / silver werd d'r zwaar gek van .. dit is stukken beter zo..
Mijn ervaring tot nu toe is dat Win2000 stabieler is, heb al een paar vage crashes met media player ed gehad (vooral multimedia dingen), die ik in Win2000 nooit gehad heb. Maar ik ga er vanuit dat ook dat te maken heeft met drivers die XP nog niet volledig ondersteunen.
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
enige kutte is dat als je een pc met 2 nic's hebt dan kan je niet meer op die pc komen als hij wat gedeeld heeft.
Ik heb nog iets leuks, de dialog boxes zijn een beetje traag. Ik verwijder vaak bestanden door ze te selecteren, en dan vlak achter elkaar delete en enter in te drukken, waarmee ik gewoonlijk (dwz onder andere OS-en) direct het dialoogje 'wilt u dit bestand echt verwijderen' door-enter. Maar onder XP gaat dat niet, want tegen de tijd dat dat dialoogje er is, heb je al op enter gedrukt, waardoor ie het bestand gewoon opent
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Je kan ook nog op de win2k manier rechten geven/sharen, moet je "simplified file-sharing" uitzetten.Op dinsdag 04 september 2001 20:11 schreef Xor'Arch het volgende:
Verwijderd
devils0wn is misschien wel final maar geen echte corp edition.
it's still not clear to me, cause i did get this mail from a friend :
" ...Devilsown Corp is just a hacked Eval, an 'Eval to Corp' fix is on it's way so you don't need the Devilsown-release if you already have the 2600 build.
Devilsown Corp Is not Real COrP Its Edited From 2600Eval... "
edit:
but do you know this :
The product ID(not key) of MS products follows the following order:
XXXXX-XXX-XXXXXXX-XXXXX
the first 5 numbers are the product itself. 51873 is Windows 2000
the next 3 numbers are the release type.
I'm not 100% sure if these are correct but from what I know
000 = retail
OEM = OEM
540 = Beta
than there is MSDN releases, Development releases and for high encryption releases.
and 270 = CORPORATE release.
The product ID of the devils0wn release is
XXXXX-640 and NOT 270
I've talked to a reliable source and he assures me it needs to be 270 because corporations rollout sheets are set up for
XXXXX-270. They need that for audits and other tracking information. He has never seen 640 before but he assumes it has to
be some sort of 'eval corp' or something. But it is NOT THE REAL Corporation CD. To see your product ID it's in the System
properties in the general tab for win2k anyways.
very confusing isn't it...
Onzin. Je kunt dit gewoon uit/aanzetten.... Ga naar "Folder View" en haal het vinkje voor "Enable Simple Filesharing" weg. Dan kun je weer gewoon filesharing doen alsof het Windows 2000/NT is, met alle security die je er maar aan wilt hangen.Op dinsdag 04 september 2001 20:11 schreef Xor'Arch het volgende:
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ja ik had het reeds gevonden
, maar toch bedankt.
Dat heb je als je een mening geeft na er pas 15 min. naar gekeken te hebben.
Dat heb je als je een mening geeft na er pas 15 min. naar gekeken te hebben.
En wat is het verschil tussen niet corp en wel corp ??
De Corporate Edition van Windows XP Professional hoeft niet geactiveerd te worden..... Iets handiger voor de minder legale gebruikers *duivelse grijns*Op donderdag 06 september 2001 16:17 schreef razor-x het volgende:
En wat is het verschil tussen niet corp en wel corp ??
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Ik heb op mijn 2de pc Windows XP Pro draaien, en uhm. nee niet legaal.
Werkt wel goed, maar toch wil ik het niet op mijn eigen pc hebben.
Werkt wel goed, maar toch wil ik het niet op mijn eigen pc hebben.
gisteren erop gezet, ben niet onder de indruk, tis nog niet geoptimalisserd maar alle benches zijn veel lager dan onder win2k
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
ik draai hier build 2600
hehehe corp natuurlijk
enne zit 1 GROTE bug in
hj wil niet met mijn fireport 40 overweg dus ik kan hem niet draaien op mijn scsi schijven.
enne zit 1 GROTE bug in
Ik draai de final corp versie thuis.
Werkt perfect op mijn dual333 met 640 MB RAM, alleen zijn er een aantal bugs met mp3-tjes, en dan vooral de nieuwere technieken zoals id3v2 en vbr. Bij de nieuwere id3 tags die je door het properties-menu van een file in kunt stellen wordt de laatste letter van elke entry niet opgeslagen, en bij vbr mp3-tjes geeft hij de lengte verkeerd weer.
Verder vind ik xp een super-os voor de desktop. Het belangrijkste vind ik nog wel dat de start-knop nu helemaal linksonder in beeld zit, en niet twee pixels van de rand. Je kunt nu de muiscursor gewoon naar linksonder doen en klikken zonder de cursor specifiek op de button te plaatsen.
Ik denk dat XP voor mij speelgoed is totdat ik mezelf weer vind achter mijn WindowMaker desktopje in Linux. Maar voor de gewone gebruiker is XP echt goed.
Werkt perfect op mijn dual333 met 640 MB RAM, alleen zijn er een aantal bugs met mp3-tjes, en dan vooral de nieuwere technieken zoals id3v2 en vbr. Bij de nieuwere id3 tags die je door het properties-menu van een file in kunt stellen wordt de laatste letter van elke entry niet opgeslagen, en bij vbr mp3-tjes geeft hij de lengte verkeerd weer.
Verder vind ik xp een super-os voor de desktop. Het belangrijkste vind ik nog wel dat de start-knop nu helemaal linksonder in beeld zit, en niet twee pixels van de rand. Je kunt nu de muiscursor gewoon naar linksonder doen en klikken zonder de cursor specifiek op de button te plaatsen.
Ik denk dat XP voor mij speelgoed is totdat ik mezelf weer vind achter mijn WindowMaker desktopje in Linux. Maar voor de gewone gebruiker is XP echt goed.
...And the world goes on racing, like the world always will...
Heb hem sinds zaterdag op m'n PIII 733 / 256 Mb PC133 draaien en loopt lekker... Games lijken tot nu toe allemaal goed te werken. Internet gaat als een speer. Heb alleen die zuurstok zooi uitgezet, want daar krijg ik aardig hoofdpijn van.
Ik heb hem afgelopen zaterdag geïnstalleerd op mijn kast (Duron900, 512MB RAM). De DevilsOwn (2600.0) versie
. Draait idd als een trein. Nadat je de complete kermis hebt uitgezet is het best te doen. Ook vind ik de visuele effecten mooi (Achtergrond faden naar zwart/wit als je gaat uitloggen/afsluiten)
Hibernate is ook stukken sneller dan 2k. Ook is me opgevallen dat XP mijn videokaart (TNT2) automatisch op 85Hz zet (In 2k was dit standaard 60Hz
)
Tja, wat moet ik er verder van zeggen. Het is makkelijk dat je van user kan switchen ZONDER alle programma's af te sluiten. (Dus, user laten downloaden ofzo en zelf inloggen als andere gebruiker).
Games heb ik nog niet getest. Maar morgen ga ik even wat uitgebreide checkups doen.
En of het de moeite waard is om up-te-graden van Win2k > WinXP? Mwaaa. Valt mee.. Win98/ME > WinXP wel!!
Tot zover mijn mening van 4 uur XP draaien
Hibernate is ook stukken sneller dan 2k. Ook is me opgevallen dat XP mijn videokaart (TNT2) automatisch op 85Hz zet (In 2k was dit standaard 60Hz
Tja, wat moet ik er verder van zeggen. Het is makkelijk dat je van user kan switchen ZONDER alle programma's af te sluiten. (Dus, user laten downloaden ofzo en zelf inloggen als andere gebruiker).
Games heb ik nog niet getest. Maar morgen ga ik even wat uitgebreide checkups doen.
En of het de moeite waard is om up-te-graden van Win2k > WinXP? Mwaaa. Valt mee.. Win98/ME > WinXP wel!!
Tot zover mijn mening van 4 uur XP draaien
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Xp == sjiek
maareh, zijn er al mensen die die Windows Update hebben gedraaid? Heb ff gekeken, en er zijn patches, maar ik weet niet of het "verstandig" is die dingen te downloaden...
maareh, zijn er al mensen die die Windows Update hebben gedraaid? Heb ff gekeken, en er zijn patches, maar ik weet niet of het "verstandig" is die dingen te downloaden...
Heb je met zo'n crack geen giga backdoor in je systeem zitten?? Kwam ineens zo bij mij op, iemand een gefundeerd antwoord?Op dinsdag 04 september 2001 22:26 schreef Erhnam het volgende:
devilsown is 100% final
Verwijderd
ik heb zometeen windows xp rc2- 2526 nog wat bla bla.
Ik test hem op mijn computer (specs zie signature)
En binnenkort zal ik mijn verhaal hier doen
Ik test hem op mijn computer (specs zie signature)
En binnenkort zal ik mijn verhaal hier doen
Verwijderd
Mmmmm net een gigantische vastloper gehad met XP Final 640 versie.
Ik was de Start menu aan het aanpassen en een aantal dingen aangevinkt onder meer "Expand Control Panel".
Daarna ging ik hem bewonderen en toen ik aankwam bij controlpanel -> Fonts -> liep ie helemaal vast! (bug?)
Geen blauw scherm niks alleen na 10 seconden zonder waarschuwing een keiharde reboot voor mijn kiezen.
Ik heb er em net 2 dagen op staan.
Hebben jullie hier ook last van?
Mzzl
Ik was de Start menu aan het aanpassen en een aantal dingen aangevinkt onder meer "Expand Control Panel".
Daarna ging ik hem bewonderen en toen ik aankwam bij controlpanel -> Fonts -> liep ie helemaal vast! (bug?)
Geen blauw scherm niks alleen na 10 seconden zonder waarschuwing een keiharde reboot voor mijn kiezen.
Ik heb er em net 2 dagen op staan.
Hebben jullie hier ook last van?
Mzzl
BlueFlame's System Information
(System: Windows XP Professional (5.1 - 2600))
(Memory: Usage: 259/1024MB (25.29%))
(CPU: 1-AMD Duron, 601MHz)
(Screen Resolution: 1024x768)
(Windows Uptime: 2days 3hrs 40mins 25secs )
(Windows Record Uptime: 2days 3hrs 40mins 25secs)
(Free Space: C: 927.05mb | D: 15588.45mb | E: 0.00mb )
(Free Space Total: 16515.5mb)
draaid dus al 2 dagen perfect! (staat er 2 en een halve dag op
) nog geen vastloper gehad... (afkloppuh!)
heb alleen een bugje gevonden... (denk ik) .. ik heb een pagefile van 1,5 gig! op mn c: partitie staan... die wil ik kleiner en op mn d: hebben... dat kan je instellen.. heb ik gedaan.. zegt ie dat je moet rebooten... maar daarna staat de page file nog steeds op c: en is nog steeds 1,5 gig groot... iemand anders ook dat probleem?
(PS. is de corp. versie
dus niets activeren
)
(System: Windows XP Professional (5.1 - 2600))
(Memory: Usage: 259/1024MB (25.29%))
(CPU: 1-AMD Duron, 601MHz)
(Screen Resolution: 1024x768)
(Windows Uptime: 2days 3hrs 40mins 25secs )
(Windows Record Uptime: 2days 3hrs 40mins 25secs)
(Free Space: C: 927.05mb | D: 15588.45mb | E: 0.00mb )
(Free Space Total: 16515.5mb)
draaid dus al 2 dagen perfect! (staat er 2 en een halve dag op
heb alleen een bugje gevonden... (denk ik) .. ik heb een pagefile van 1,5 gig! op mn c: partitie staan... die wil ik kleiner en op mn d: hebben... dat kan je instellen.. heb ik gedaan.. zegt ie dat je moet rebooten... maar daarna staat de page file nog steeds op c: en is nog steeds 1,5 gig groot... iemand anders ook dat probleem?
(PS. is de corp. versie
Dat zou, maar DevilsOwn is de Corp. Ed.Op dinsdag 11 september 2001 17:50 schreef memendo het volgende:
[..]
Heb je met zo'n crack geen giga backdoor in je systeem zitten?? Kwam ineens zo bij mij op, iemand een gefundeerd antwoord?
Tussen (), deze Windhoos ga ik dus halen als 'ie uitkomt. In een winkel wel te verstaan. Dit heerst
Verwijderd
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe AMD 1400 MHz gekocht. Had een XP professional cd-tje "geleend", in de cd speler gestopt en van cd geboot.
Geen enkel probleem. HD gepartitioneerd en alles installeerde. Heb alleen wat problemen met de mobo drivers die bij mijn gigabyte 7vtx meekomen. Performance is dus nog niet optimaal, maar vergeleken bij mijn oude P133 is het toch wel beter
.
Omdat ik niet zo'n wild persoon ben, heb ik de look en feel op win2k gezet (gebruik ik op mijn werk).
Als ik nu mijn voeding nog stabiel krijg, dan ben ik helemaal tevreden (de -12V loopt bij belasting naar -13V en dan krijg ik soms een spontane reboot
).
Er is tot nu toe geen SW dat ik niet aan de praat krijg onder XP, tenzij het niet berekend is op mijn grafische kaart, maar dat kan ik helaas niet in Bill zijn schoenen schuiven. Zo'n GeForce2 MX-400 is voor XP geen probleem, het wordt nauwelijks sneller door de nVidia drivers te installeren.
Geen enkel probleem. HD gepartitioneerd en alles installeerde. Heb alleen wat problemen met de mobo drivers die bij mijn gigabyte 7vtx meekomen. Performance is dus nog niet optimaal, maar vergeleken bij mijn oude P133 is het toch wel beter
Omdat ik niet zo'n wild persoon ben, heb ik de look en feel op win2k gezet (gebruik ik op mijn werk).
Als ik nu mijn voeding nog stabiel krijg, dan ben ik helemaal tevreden (de -12V loopt bij belasting naar -13V en dan krijg ik soms een spontane reboot
Er is tot nu toe geen SW dat ik niet aan de praat krijg onder XP, tenzij het niet berekend is op mijn grafische kaart, maar dat kan ik helaas niet in Bill zijn schoenen schuiven. Zo'n GeForce2 MX-400 is voor XP geen probleem, het wordt nauwelijks sneller door de nVidia drivers te installeren.
Ik heb het op mijn BP6 je met 2 procs geinstalleerd - doet ie goed. zoals het hoort dus eigenlijk.
maar ik vind de interface een fisher prise uiterlijk hebben heb ik jou daar zeg.
brrr.
vies gewoon.
hij is snel uitgegaan.
opstarten is wel veel sneller dan 2000.
maar ik vind de interface een fisher prise uiterlijk hebben heb ik jou daar zeg.
brrr.
vies gewoon.
hij is snel uitgegaan.
opstarten is wel veel sneller dan 2000.
Verwijderd
Alles werkt hier perfect onder XP
Spellen doen het allemaal, zelfs Fifa2001, die echt niet werkte onder win2000. Gaat allemaal ook goed snel, dankzij de nieuwe detonators van Nvidia. Ik vind de standaard videodrivers klote van XP. Langzaam vooral!
Spellen doen het allemaal, zelfs Fifa2001, die echt niet werkte onder win2000. Gaat allemaal ook goed snel, dankzij de nieuwe detonators van Nvidia. Ik vind de standaard videodrivers klote van XP. Langzaam vooral!
Verwijderd
draait als een trein
alleen met mijn tv out heb ik veel problemen en dat had ik met win2000 niet voor win2000 had ik nog geen tv out
zuigt wel ontzettend dat het niet goed werkt, de ene keer wel en de andere keer niet en het ligt zeker niet aan een stekker die er niet goed in zit, heb ik al 10 keer omgewisseld etc. aan de detonaters ligt het ook niet denk ik, heb al 10 verschillende geprobeerd
verder perfect
enigste nadeel is dat als je iets installeert dat die dan om de cd vraagt, hoefde met 2000 ook niet.
alleen met mijn tv out heb ik veel problemen en dat had ik met win2000 niet voor win2000 had ik nog geen tv out
zuigt wel ontzettend dat het niet goed werkt, de ene keer wel en de andere keer niet en het ligt zeker niet aan een stekker die er niet goed in zit, heb ik al 10 keer omgewisseld etc. aan de detonaters ligt het ook niet denk ik, heb al 10 verschillende geprobeerd
verder perfect
enigste nadeel is dat als je iets installeert dat die dan om de cd vraagt, hoefde met 2000 ook niet.
Het draait als een zonnetje,
alleen mijn V3 3000 drivers niet
maar voorderest is het een aanrader!!
alleen mijn V3 3000 drivers niet
Verwijderd
Iemand die dit al heeft weten te fixxen?? ik draai nu ook nog met een V3 3000 op m'n Athlon 900.. wil eigenlijk morgen XP gaan installerenalleen mijn V3 3000 drivers niet
Verwijderd
ik draai de devilsown versie nu al een tijdje, maar toch een paar kleine problems;
soundblaster 1024 live geeft problemen met commandos 2 unofficial release, kan niet twee geluiden tegelijk verwerken!
ook tv-out werkt totaal niet, erg jammer maar waarschijnlijk komen deze problemen omdat de juiste drivers er nog niet zijn.
Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag!!
Thnxx
soundblaster 1024 live geeft problemen met commandos 2 unofficial release, kan niet twee geluiden tegelijk verwerken!
ook tv-out werkt totaal niet, erg jammer maar waarschijnlijk komen deze problemen omdat de juiste drivers er nog niet zijn.
Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag!!
Thnxx
kijk even of je geluidskaart op full duplex staatOp woensdag 12 september 2001 22:26 schreef HOC het volgende:
...........
soundblaster 1024 live geeft problemen met commandos 2 unofficial release, kan niet twee geluiden tegelijk verwerken! .........
Will work for food.
Verwijderd
kijk even of je geluidskaart op full duplex staat
hoe controleer ik dat, ik heb alleen de drivers geinstaleerd?
hoe controleer ik dat, ik heb alleen de drivers geinstaleerd?