Ik geloof dat deze topic ook al een keer bestaat.. 
Welke Windows versie gebruik je?
Welke Windows versie gebruik je?
Verwijderd
Neem je ons nou in de maling
,,,
meestal staat er :
kan bestand ... niet kopieren. Het bestand bestaat al!.
maar Bestand BESTAAT! .. dit heb ik nog nooit gezien.. maar als je het letterlijk neemt bedoelt het dus dat het bestand al bestaat...
kan je niet rechtermuis- "wat is dit" klikken?
meestal staat er :
kan bestand ... niet kopieren. Het bestand bestaat al!.
maar Bestand BESTAAT! .. dit heb ik nog nooit gezien.. maar als je het letterlijk neemt bedoelt het dus dat het bestand al bestaat...
kan je niet rechtermuis- "wat is dit" klikken?
Verwijderd
LOL deze is echt vet
Complimenten (kunnen we niet ergens iets aanmaken waar eeniedere dit soort rare windowsmeldingen kan plaatsen?)
Complimenten (kunnen we niet ergens iets aanmaken waar eeniedere dit soort rare windowsmeldingen kan plaatsen?)
Is een Windoos syseem bestand. Die is standaard gelocked en kan dus niet gemoved worden. Lijkt me... Anders is het een virus die het bestand geopend houdt zodat hij er virus code in kan schrijven. 
Mijn windows versie is : 4.10.1998 (good 'ol win98)
Owja hierbij bied ik ook nog ff m'n excuses voor die dubbele topic aan, me browser flipte weer es een keer|:(.
Owja hierbij bied ik ook nog ff m'n excuses voor die dubbele topic aan, me browser flipte weer es een keer|:(.
Verwijderd
Had het ook met copieen van win2k (en xp) i386 dir's,
Kreeg melding: Could not copy file: file exists.
Idd een hele vage melding, echt iets voor Bill
Kreeg melding: Could not copy file: file exists.
Idd een hele vage melding, echt iets voor Bill
Verwijderd
Vind je dit al gek? Kijk maar eens op deze site: http://www.uktechsupport.f9.co.uk/humour/messages.htm
daar vind je pas vreemde foutmeldingen
. Overigens... wat was je aan het doen, toen je deze melding kreeg?
daar vind je pas vreemde foutmeldingen
Ik wilde bestanden aan het verplaatsen van map a naar map b. Toen dat niet lukte probeerde ik ze te kopiëeren wat ongeveer dezelfde foutmelding veroorzaakte.Op vrijdag 31 augustus 2001 00:19 schreef Mr_Kilroy het volgende:
..... Overigens... wat was je aan het doen, toen je deze melding kreeg?
Pagina: 1