Hoi,
Ik ben benieuwd waar ik wandcontactdozen kan kopen voor utp bekabeling want dat is FF wat beter dan een gat in de muur waar een stekkertje doorkomt
dan zal ik ook gelijk FF kabelgootjes aanleggen. Weet iemand of dit onder de dakpannen doorkan? Vertel dan ook gelijk waar ik een rol CAT 5 kabel kan kopen want bij de local PC boer stonden ze me raar aan te kijken voor de bovengenoemde dingen en op het net kon ik het niet vinden. Verder heb ik na 6 jaar eindelijk kabelinternet maar aangezien bij ons de kabel binnenkomt onder de tv en niet in de meterkast staat er nu midden in de huiskamer een lang zwart ding met allemaal ledjes te knipperen waar de kleintjes erg dol op zijn, kan ik zelf een splitter bij de kabeluitgang plaatsen, nieuwe kabeldoortrekken naar boven en daar de kabelmodem op aansluiten? Tja het is een beetje lang geworden maar hebben jullie wat te lezen he
Ik ben benieuwd waar ik wandcontactdozen kan kopen voor utp bekabeling want dat is FF wat beter dan een gat in de muur waar een stekkertje doorkomt