Hallo, Ik ben van plan om een Heetwaterdispenser aan te schaffen. Mijn oog is gevallen op een MOA type HWD20. In mijn plaatselijke winkel hadden ze alleen een Nedis, de verkoper vertelde dat deze continu aan het verwarmen is over de hele dag, en als je hem dan gaat gebruiken dat die dan de rest opwarmt tot 100C. Hoe zit het met de MOA verwarmt die ook continu? Ik kan het nergens vinden, heb het idee dat ze bijna allemaal niets verbruiken in standby stand, maar dat weet ik niet zeker, het staat bij vele apparaten niet vermeld. Wat denken jullie?
Dit type heeft geen "comfortfunctie" ofzo dat het water warm houdt in stand-by dus je hebt gelijk, stand-by gebruikt deze bijna niets (0.5W max).
Dat betekent
Het gebeurt
Dit verandert
Wat bepaalt
ik hoop het maar, dan zou dit apparaat er iets langer over moeten doen dan 5 a 10 seconden, dat is niet erg maar dan weet ik dat die begint met verwarmen, ik kan het nergens vinden dat hij 0,5 wat verbruikt standby, ook niet in de handleiding vreemdJaaap schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:57:
Dit type heeft geen "comfortfunctie" ofzo dat het water warm houdt in stand-by dus je hebt gelijk, stand-by gebruikt deze bijna niets (0.5W max).
[Voor 10% gewijzigd door henry70 op 26-01-2023 19:15]