email ontvangen op mobiel

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om bv, een scriptje te schrijven die het zodra er een email binnenkomt er een sms naar de ontvanger gestuurdt wordt met de email...

Verwijderd

Heb je WAP op je telefoon? want daar is het zowiezo mee mogelijk en via sms kan het geloof ik ook alleen gaat je dat veel geld kosten, en zeker nu het over een poosje niet meer mogelijk is om gratis sms via internet te sturen. Ik geloof dat Genie er wat mee kan en Gin.nl.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 23:37 schreef Brazza het volgende:
Zou het mogelijk zijn om bv, een scriptje te schrijven die het zodra er een email binnenkomt er een sms naar de ontvanger gestuurdt wordt met de email...
Ja hoor, allang, moet je ff op gin.nl kijken, daar staat een hoop van dat soort gedoe. Dat je bijv. een sms krijgt als je trein vertraging heeft en dat soort ongein.

Verwijderd

heb dus zoiets via genie gehad.. werd me hotmail hele tijd gechecked werkte maar af en toe. Dan wel mail dan weer niet dan wel etc.. en sommige mailtjes kwamen niet meer in me inbox te staan dus heb t maar afgeschaft. Ik wacht nog ff totdat wapmx het weer doet voor me hotmail te checken via wap :+

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik maak het zelf in PHP. POP mailbox en de Tweakers.net headlines op je mobiel via ICQ SMS. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 00:43 schreef mafiasven het volgende:
heb dus zoiets via genie gehad.. werd me hotmail hele tijd gechecked werkte maar af en toe. Dan wel mail dan weer niet dan wel etc.. en sommige mailtjes kwamen niet meer in me inbox te staan dus heb t maar afgeschaft. Ik wacht nog ff totdat wapmx het weer doet voor me hotmail te checken via wap :+
Je kunt ook via de msn-site sms-jes naar je gsm laten sturen zodra je een nieuwe email in je hotmail ontvangt,
kunt zelfs instellen bij bepaalde onderwerpen/verstuurders van emails wel/geen sms te krijgen.

En heb je toevallig D*tone?
Dan heb je nl. geen Wapmx nodig om je hotmail te checken, dan kan het ook via de D*tone wapsite.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:51
kijk en dat laatste dat lukt mij dus niet....zie wel dat ik 2 nieuwe mails heb maar kom niet in mijn inbox....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 13:14 schreef miel het volgende:
kijk en dat laatste dat lukt mij dus niet....zie wel dat ik 2 nieuwe mails heb maar kom niet in mijn inbox....
hij blijft inderdaad af en toe wel eens hangen als je je inbox probeert te bekijken, als je de verbiding verbreekt en de cache wist, en dan opnieuw inbelt, doet hij het bij mij meestal wel weer.

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 11:33 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Je kunt ook via de msn-site sms-jes naar je gsm laten sturen zodra je een nieuwe email in je hotmail ontvangt,
kunt zelfs instellen bij bepaalde onderwerpen/verstuurders van emails wel/geen sms te krijgen.

Dan heb je nl. geen Wapmx nodig om je hotmail te checken, dan kan het ook via de D*tone wapsite.
heb kwaliteit (lees kpn) :+

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 13:47 schreef mafiasven het volgende:

[..]

heb kwaliteit (lees kpn) :+
Heb ook kwaliteit (lees D*tone :P ;) )

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 13:54 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Dan nog liever BEN :P

Brazza> ik vind het wel minder dat je mijn nickname zo'n beetje kloont :(

• miel
doet het ook met meer sites....erg raar...ik kan vrij veel bekijken maar zodra ik iets moet invullen en dus versturen dan krijg ik dus die error.......ook via tutch!

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 13:54 schreef albundy33 het volgende:

[..]

humorgehalte 80% maar zijn er via wap nog andere hotmailsites dan wapmx, die pas in oktober weer komt, en ja niet via d*tone ;) :+
??

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 15:22 schreef mafiasven het volgende:

[..]

humorgehalte 80% maar zijn er via wap nog andere hotmailsites dan wapmx, die pas in oktober weer komt, en ja niet via d*tone ;) :+
??
Ik zou er geen weten,
maar je kunt het hier eens vragen, is een WAP-forum,
stelt niet veel voor, maar misschien dat iemand daar het weet.

http://www.wirelessinanutshell.com/forums/viewforum.php?forum=1

• miel
het lukt me dus nog steeds niet....kan iemand me helpen of advies geven? Probeer mijn hotmail te lezen via WAP...
heb een dutchtone abo en een samsung SGH 300 telefoon..... help??? Krijg een error dat het antwoord van de server niet valide is

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Topicstarter
Maar via MSN kan je dus email op je mobiel ontvangen hoe :?
Op vrijdag 31 augustus 2001 14:13 schreef BAZZA het volgende:

Brazza> ik vind het wel minder dat je mijn nickname zo'n beetje kloont :(
Kan ik niks aan doen, mijn achternaam is lijkt erop. En sebastiaan is te lang vandaar

• miel
via mobile.msn.com en die koppellen aan een genie account kun je allerts krijgen...maar je mail lezen is mij nog niet gelukt...

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 23:06 schreef miel het volgende:
via mobile.msn.com en die koppellen aan een genie account kun je allerts krijgen...maar je mail lezen is mij nog niet gelukt...
Genie account heb je helemaal nergens voor nodig als je je bij mobile.msn.com aanmeldt.

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 18:19 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Ik zou er geen weten,
maar je kunt het hier eens vragen, is een WAP-forum,
stelt niet veel voor, maar misschien dat iemand daar het weet.

http://www.wirelessinanutshell.com/forums/viewforum.php?forum=1
thnx zal eens kijken anders w8 ik wel op wapmx :+

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 23:59 schreef mafiasven het volgende:

[..]

thnx zal eens kijken anders w8 ik wel op wapmx :+
Is nog maar 1 maandje als het goed is, dus dat zul je wel overleven he? ;)

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 22:53 schreef Brazza het volgende:
Kan ik niks aan doen, mijn achternaam is lijkt erop. En sebastiaan is te lang vandaar
Ummm mokay... ;)

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 11:33 schreef albundy33 het volgende:

[..]

hoe doe ik dit?????

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 10:52 schreef ttkdesign het volgende:

[..]

hoe doe ik dit?????
http://mobile.msn.com/ --> Sign up -->
emailadres+wachtwoord invullen --> my first device--> cellular phone.
Provider - other, telnummer invullen.
Dan bij recieve messages at this emailadres, je emailadres invullen dat je van je wap-provider krijgt.
--> continue, je krijgt dan een email op je telefoon, met een code erin, waarschijnlijk word deze email over meerdere sms-jes verdeelt, dus zorg ervoor dat die optie ook op je telefoon is ingeschakeld, en dat hij er niet 1 sms van maakt, want het deel waar de code inzit valt dan weg.
De code vul je in bij het volgende scherm, --> continue, en dat was het dan.
Suc6 :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 00:00 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Is nog maar 1 maandje als het goed is, dus dat zul je wel overleven he? ;)
moet lukken :+
het aftellen is begonnen lol :D

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 10:02 schreef jelmervos het volgende:
Ik maak het zelf in PHP. POP mailbox en de Tweakers.net headlines op je mobiel via ICQ SMS. :)
Zou je zo vriendelijk willen zijn om dit script met ons te delen want ik krijg dat niet voor elkaar. |:(
Alvast duizendmaal dank ;)
Pagina: 1