[Pricewatch] Moederborden: Filter foutdiagnose via case LEDs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Niet super belangrijk, maar op het moment hebben we deze opties voor foutdiagnose bij moederborden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8XB3uwVdD4_ZbiHwXusI6V-Khxc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C7qGct4XRCU13mZ4nRUKZtkR.png?f=fotoalbum_large

Een aantal Asus-borden hebben een optie om statuscodes via de LEDs van de behuizing weer te geven, het zogenaamde "Q-LED Core".

Je zou dit eventueel onder "diagnose-leds" kunnen scharen, maar het werkt beduidend anders -- diagnose-leds zijn bijna altijd een set van 4, en tonen meer informatie. Q-LED Core kan dan weer uitgelezen worden van buiten de behuizing, waar je normaal een window nodig zou hebben.

Mijn voorstel: Een extra filter, of voor "Q-LED Core" zelf (voor zover mij bekend doen andere fabrikanten dit niet?), of voor iets als "Via leds behuizing".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-06 13:40

jelle.

Product Owner
Ik verplaats deze even naar het Pricewatch-subforum zodat de collega's die de specificaties en filters beheren, hier naar kunnen kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@XpanD Ik heb jouw laatste suggestie overgenomen, de optie "Via leds behuizing" staat er vanaf nu bij.

Ik ga weer verder met je lijst van ruim 100 meldingen :P Bedankt voor het helpen hiermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Bedankt voor de toevoeging! Dan kan ik straks nog even verder. ;)