Mijn vraag
Zijn er organisaties die jullie kunnen aanraden in omgeving Veghel (incl. Eindhoven)?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Game & werk PC. Met Linux er op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 200 euro voor de bouw (voorrijkosten moeten redelijk zijn), bij voorkeur met mij erbij zodat ik er van kan leren. Ik heb in het verleden al 2 systemen gebouwd (laatste 2 jaar geleden), maar nog nooit met waterkoeling. Ik vind dat laatste nogal griezelig om zelf te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle onderdelen al in huis:
uitvoering: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24G
uitvoering: AMD Ryzen 9 7950X Boxed
uitvoering: ASUS ROG Strix X670E-A Gaming Wifi
uitvoering: G.Skill Trident Z5 F5-6000J3040G32GX2-TZ5K
uitvoering: Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB
uitvoering: be quiet! Silent Base 802 Window Zwart
uitvoering: Seasonic Prime TX-1600
uitvoering: be quiet! Silent Loop 2 360mm
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bouwer moet in omgeving Veghel zijn, bij voorkeur bij mij thuis (ik heb een aparte werkkamer waar we het kunnen bouwen).
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Organisaties waar jullie ervaring mee hebben, of dat nu als klant of werknemer is.
Zijn er organisaties die jullie kunnen aanraden in omgeving Veghel (incl. Eindhoven)?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Game & werk PC. Met Linux er op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 200 euro voor de bouw (voorrijkosten moeten redelijk zijn), bij voorkeur met mij erbij zodat ik er van kan leren. Ik heb in het verleden al 2 systemen gebouwd (laatste 2 jaar geleden), maar nog nooit met waterkoeling. Ik vind dat laatste nogal griezelig om zelf te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle onderdelen al in huis:
uitvoering: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24G
uitvoering: AMD Ryzen 9 7950X Boxed
uitvoering: ASUS ROG Strix X670E-A Gaming Wifi
uitvoering: G.Skill Trident Z5 F5-6000J3040G32GX2-TZ5K
uitvoering: Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB
uitvoering: be quiet! Silent Base 802 Window Zwart
uitvoering: Seasonic Prime TX-1600
uitvoering: be quiet! Silent Loop 2 360mm
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bouwer moet in omgeving Veghel zijn, bij voorkeur bij mij thuis (ik heb een aparte werkkamer waar we het kunnen bouwen).
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Organisaties waar jullie ervaring mee hebben, of dat nu als klant of werknemer is.
[Voor 35% gewijzigd door nokia op 26-01-2023 14:00]