Toon posts:

Adsl niet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus graag adsl, en het zou 2 jaar geleden er al moeten zijn ofzo en dan word het weer uitgesteld, ennu is het er nog steeds niet,
dus ik ging ff de postcode tjek doen bij mxstream, en daar staat dat het niet mogelijk is???!?! dit staat er:

Uit de postcode-check is gebleken dat het helaas niet mogelijk is Mxstream op uw locatie te leveren.

Mxstream maakt gebruik van de ADSL-technologie. De prestaties van deze technologie zijn afhankelijk van de lengte van de ondergrondse telefoonkabel. Bij te lange ondergrondse telefoonkabels voldoet de kwaliteit van ADSL niet meer aan de kwaliteitsnormen van KPN Telecom.

Hoewel Mxstream op de door u gewenste locatie technisch niet geleverd kan worden, kunt u natuurlijk wel gebruikmaken van een van de alternatieven die KPN Telecom u te bieden heeft. Bijvoorbeeld een ISDN-verbinding waarmee u tegelijkertijd kunt bellen en internetten. Meer informatie over ISDN vindt u op www.kpn.com.

betekent dat dat het er nooit komt ofzo????

btw ik woon in houten

Verwijderd

Topicstarter
als er geen adsl kan komen, zou dat dan betekenen dat er ook geen kabel kan komen of is dat weer wat anders???

Verwijderd

ADSL gaat via de telefoonlijn. dus waarschijnlijk hebben ze die in Houten wel :) maar als je meer dan 5 km van een centrale afwoont dan kun je het wel vergeten.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Helaas, jouw telefoonkabel is telang/niet goed genoeg. Tijd om te verhuizen?

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 31 augustus 2001 00:00 schreef qless het volgende:
Helaas, jouw telefoonkabel is telang/niet goed genoeg. Tijd om te verhuizen?
niet helemaal. Dit staat er altijd tegenwoordig. Ook als de centrale nog niet in de planning staat. maw je centrale is gewoon niet gereed. Dit heeft niks met de afstand te maken

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

klopt dit had ik ook ik heb bijna 1jr geleden al een brief gehad dat het klaar was en bij mij stond die status ook altijd zo tot ik opeens een paar dagen geleden een pakketje kwam met mn DHZ pakket... ;)

Verwijderd

kan je gaan klacht doen bij de consumentenbond ofzo? dit komt namelijk toch geregeld voor en kpn moet toch voor een goede service zorgen :+

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Denk het niet; ADSL is toch een behoorlijk veeleisende technologie wil het een beetje werken, dus KPN kan altijd schermen met het feit dat een bep. gedeelte van het net niet goed genoeg is om de kwaliteit te leveren die ze willen leveren. Als ze dat wel zouden doen dan zou je hetzelfde gezeik krijgen als met al die overbelaste kabelnetwerken (sonera, casema, etc).
En volgens mij heeft KPN nooit beweerd dat ADSL voor iedereen beschikbaar zou worden dus ....

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik et goed begrijp dan komt het er gewoon wel en is dit een tijdelijk excuus??

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op vrijdag 31 augustus 2001 18:10 schreef Da borg het volgende:
maar als ik et goed begrijp dan komt het er gewoon wel en is dit een tijdelijk excuus??
ja en nee >:)
bij kpn weet je het dus nooit Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/pissed.gif

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 31 augustus 2001 18:10 schreef Da borg het volgende:
kan, hangt er van af

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:17
Je kunt ook even uitzoeken waar de centrale voor jouw wijk staat en dan zelf even kijken of dat 5 km of meer is. Weet je dat tenminste zeker.

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 00:56 schreef kleinelievewolff het volgende:
Je kunt ook even uitzoeken waar de centrale voor jouw wijk staat en dan zelf even kijken of dat 5 km of meer is. Weet je dat tenminste zeker.
Dan zit ik al in het volgende dorp >:)

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57
Tja.. same here, met de postcode-check.
ik woon ongeveer 4 km van een telefooncentrale.
Is het zo, dat bij genoeg aanmeldingen ze de centrale pas gereedmaken ?

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Op donderdag 30 augustus 2001 23:46 schreef Da borg het volgende:
als er geen adsl kan komen, zou dat dan betekenen dat er ook geen kabel kan komen of is dat weer wat anders???
Nee dat is heel wat anders. Kabel internet is niet gebonden aan zulke korte afstanden. Daarnaast is dat een heel ander netwerk en wordt er gebruik gemaakt van een geheel andere techniek. Deze twee dingen hebben dus niets met elkaar te maken.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zaterdag 01 september 2001 20:39 schreef _Menno_ het volgende:

[..]

Nee dat is heel wat anders. Kabel internet is niet gebonden aan zulke korte afstanden. Daarnaast is dat een heel ander netwerk en wordt er gebruik gemaakt van een geheel andere techniek. Deze twee dingen hebben dus niets met elkaar te maken.
behalve dat je met alle twee kan internetten >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1