Toon posts:

Geluid via HDMI.

Pagina: 1
Acties:

• MarPo79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01-02 20:21
De F1 begint snel weer, de Chromecast heb ik de deur uit gedaan en kijk nu via de videokaart en HDMI op de tv, geen lag en super beeld maar zou graag wel dolby digital hebben. Gaat dit via videokaart gtx 1660 of via de geluidskaart of zend F1pro niet uit in Dolby ?

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:10

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Gewoon de F1 app sideloaden op de tv werkt prima, dat is iig hoe ik het afgelopen seizoek gekeken heb.

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:29
De eerste vraag is waarom wil je dit?
als het op tv is wordt het ook niet met dd weer gegeven.

• MarPo79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01-02 20:21
Helaas ondersteund mijn TV de F1 app niet, nu gebruik ik de TV als 2e scherm op mijn PC via HDMI en geluid komt via HDMI naar TV en geluid van de TV gaat via optical kabeltje naar versterker. Via de TV krijg ik wel Dolby maar ook stereo (als Dolby niet word gebruikt) en ook via de Youtube app op de TV of Netflix krijg ik netjes dolby. Via de HDMI komt ook geluid enkel in stereo welke de versterker optuned naar ProLogic en ook prima maar Dolby Digital klinkt toch wat beter. Kan ik dus een dolby digital signaal via de HDMI versturen en word dit geregeld door de videokaart of de geluidskaart.

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:34
Je geluidskaart zal geen hdmi aansluiting hebben.
Je gtx 1660 kan gewoon dolby digital doorgeven.
Krijg je geen dolby digital via de F1 pro stream? Dan zal die stream geen dolby digital hebben.
Of niet via de stream op de website.

Zoals bijvoorbeeld HBO max ook geen fatsoenlijk geluid en ook geen UHD beeld geeft via een webbrowser, maar wel met bijvoorbeeld een app voor je tv of via een UHD chromecast.
Netflix heeft dit wel netjes geregeld. Via je webbrowser max 1080p denk ik, behalve via Edge, dan wel UHD. En dolby atmos etc én UHD via de Netflix app voor Windows.
Dus je zal uit moeten zoeken of er helemaal geen dolby digital verstuurd wordt door f1 pro of alleen niet via de webstream maar wel via een app of via een chromecast ofzo. Ik kan het zo snel niet vinden, en ik kijk ook geen sport, dus ik ga er geen moeilijke zoektocht van maken

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee