nieuws: Netflix wil betaald account delen 'later in dit kwartaal' breder uitr...
Weet iemand of je hier met een VPN verbinding last van hebt?
nieuws: Netflix breidt proef tegen accountdelen uit met huishoudens op locati...Het is niet duidelijk in welke kwaliteit en op hoeveel apparaten een extra huishouden werkt. Netflix schrijft op een ondersteuningspagina dat het bedrijf IP-adressen, apparaat-ID's en accountactiviteit gebruikt om te bepalen waar een gebruiker zich bevindt.
Wil je iets snel of goed, zorg dan dat je het zelf doet.
Een VPN naar je huis als je buiten deur bent, zal denk ik wel werken.markie2587 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:04:
nieuws: Netflix wil betaald account delen 'later in dit kwartaal' breder uitr...
Wat wil je precies dan, account sharen?Mototaz schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:01:
Ik vermoed dat je hetzelfde idee had als dat ik heb.
Een site-to-site vpn aanleggen naar desbetreffend account en dan kijken of je het netflix verkeer zo weg kan sturen over 1 ip adres.
Naar aanleiding van het artikel ben ik ook weer op zoek naar de mogelijkheden, iemand die weet of je netflix verkeer apart kan sturen over een site-to-site vpn?
Natuurlijk kan dat. Je hebt dan wel een omvangrijke lijst nodig van IP adressen die met Netflix geassocieerd zijn. Gelukkig zijn daar mensen al mee bezig geweestMototaz schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:01:
Naar aanleiding van het artikel ben ik ook weer op zoek naar de mogelijkheden, iemand die weet of je netflix verkeer apart kan sturen over een site-to-site vpn?
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Dus als je apparaten op de kabel zitten heb je een probleem.MikeVanD schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:23:
Wat ik er over gelezen heb, is het zo dat ze de WiFi-naam en IP-nummers verzamelen en vergelijken. Je moet via WiFi verbinding maken om te bepalen of je op 1 en hetzelfde adres zit.
Dat is op zich idioot, want ik heb WiFi alleen als gasten netwerk, maar goed... dat zal wel te regelen zijn.
Op zich denk ik wel dat je met VPN een eind kunt komen. Tussen de twee locaties een VPN aanbrengen en alle Netflix apparaten in hetzelfde VLAN laten uitkomen en daar een eigen IP-range aanhangen.
Vervolgens moet je op de andere locatie eenzelfde WiFi SSID aanmaken (met hetzelfde wachtwoord?) voor de verbinding.
Hypothetisch gesproken uiteraard, want ik heb nog geen idee hoe ze het precies willen gaan controleren.
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq