Ik ben op zoek naar een simpel, goedkoop mobiel voor mijn oma. Zij gebruikt nu al enkele jaren mijn oude samsung S6 en had hier qua performance voldoende aan. Ze kon hier altijd gewoon op internet bankieren (ABN Amro) maar sinds enkele maanden wordt het model telefoon simpelweg niet meer ondersteund. Ik vond het daarom maar een keer tijd om haar dan maar een nieuwe te kopen. Het zal weinig gebruik zien en vooral inactief op het dressoir liggen; per dag hooguit een paar whatsappjes, een telefoontje en zoals al benoemd wat internetbankieren. Lange accuduur i.c.m. een gunstige prijs (<220?) zijn de voornaamste vereisten. De prijs zou ik normaal niet zo limiteren maar vind het jammer om een duur apparaat stof te laten verzamelen
Ik ben zelf niet erg up-to-date qua smartphones en al helemaal niet in deze prijsklasse dus zoek ik voor wat goede aanraders.
Ik zoek een?
Goedkope smartphone met een (erg) goede accuduur. Alleen Android (anders moet ik 3x per week alles opnieuw uitleggen haha....)
Wat is je budget?
Zoals al benoemd probeer ik het onder de 220 te houden, het liefst zo laag mogelijk (zolang dat het natuurlijk "bruikbaar" blijft en een goede accuduur heeft).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
WhatsApp, telefoneren, internetbankieren (ABN Amro + RegioBank)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat zelf te kijken op bol.com naar o.a. de motorola g31, galaxy A13 en de galaxy A03. Tweedehands opties zijn ook bekeken maar prefereer wel een nieuwe aangezien het een cadeau is..
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wou vooral weten wat anderen zouden aanraden qua modellen. Ook ben ik om eerlijk te zijn een beetje verward over de omzet tussen mAh en accuduur als iemand dat zou kunnen verklaren.
bij voorbaat dank voor alle reacties.

Ik zoek een?
Goedkope smartphone met een (erg) goede accuduur. Alleen Android (anders moet ik 3x per week alles opnieuw uitleggen haha....)
Wat is je budget?
Zoals al benoemd probeer ik het onder de 220 te houden, het liefst zo laag mogelijk (zolang dat het natuurlijk "bruikbaar" blijft en een goede accuduur heeft).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
WhatsApp, telefoneren, internetbankieren (ABN Amro + RegioBank)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat zelf te kijken op bol.com naar o.a. de motorola g31, galaxy A13 en de galaxy A03. Tweedehands opties zijn ook bekeken maar prefereer wel een nieuwe aangezien het een cadeau is..
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wou vooral weten wat anderen zouden aanraden qua modellen. Ook ben ik om eerlijk te zijn een beetje verward over de omzet tussen mAh en accuduur als iemand dat zou kunnen verklaren.
bij voorbaat dank voor alle reacties.