hoi,
ik kom net thuis van mijn werk, zie ik dat mijn computer, waar de hele tijd dat ik weg was helemaal niets mee is gebeurd,unlimited horizontale, grijsachtige strepen vertoont, bij elk venster dat ik open, hij doet het over de hele breedte. Ze blijven ook staan als ik het venster sluit behoorlijk vervelend mag ik wel zeggen ...
voordat iemand me hier zal kunnen helpen ff de specs van mijn monitor:
t is een aldi monitor uit 1999 17 inch, model MD1772LA
max. res= 1280x1024, hij staat op 1280x960
videokaart is een RIVA TNT2 model 64, met drivers van een paar maanden terug, niks overclocked oid.
OS is win98SE, proc. PIII 500@500 mhz....
Hij functioneerde prima altijd, en zonder dat er iets mee gebeurd is doet ie nu ineens dit, iemand enig idee hoe ik er weer vanaf kom?
heb al gereboot , ge degaussed etc. maar dat helpt tot nu toe niet....
Hij zal toch niet overleden zijn hè
ik kom net thuis van mijn werk, zie ik dat mijn computer, waar de hele tijd dat ik weg was helemaal niets mee is gebeurd,unlimited horizontale, grijsachtige strepen vertoont, bij elk venster dat ik open, hij doet het over de hele breedte. Ze blijven ook staan als ik het venster sluit behoorlijk vervelend mag ik wel zeggen ...
voordat iemand me hier zal kunnen helpen ff de specs van mijn monitor:
t is een aldi monitor uit 1999 17 inch, model MD1772LA
max. res= 1280x1024, hij staat op 1280x960
videokaart is een RIVA TNT2 model 64, met drivers van een paar maanden terug, niks overclocked oid.
OS is win98SE, proc. PIII 500@500 mhz....
Hij functioneerde prima altijd, en zonder dat er iets mee gebeurd is doet ie nu ineens dit, iemand enig idee hoe ik er weer vanaf kom?
heb al gereboot , ge degaussed etc. maar dat helpt tot nu toe niet....
Hij zal toch niet overleden zijn hè
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat