Toon posts:

Bekijk wijzigingen - niet zo waardevol in huidige situatie

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-02 21:29

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Ik zie hier die verschillende versies van de post op de frontpage die ik heb geplaatst. Maar hoe ga ik nu makkelijk de wijzigingen zien? In de huidige vorm heb ik er persoonlijk helemaal niets aan.

https://tweakers.net/i/t3E8nDGFW5HxLeQTjNmSnXiKkEU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DMVaTxYPl88AnEIimTLXW9gP.png?f=user_large

Ik denk dat het fijner zou zijn als we een diff zouden zien tussen de versies. Nu gok ik zo dat de ontwikkelaars dit zelf ook wel hebben bedacht maar dat dit nog geen prioriteit heeft gehad.

Maar in de huidige vorm zou deze feature wat mij betreft net zo goed van de frontpage weg gehaald kunnen worden. Wat moeten mensen hier mee?

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet eens of ik ooit nut zou halen uit de betere versie die de diff laat zien maar misschien dat andere mensen er wel baat bij hebben.

[Voor 8% gewijzigd door Q op 25-01-2023 21:34]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De functie is in eerste instantie ontwikkeld voor moderators, zodat zij ook kunnen inspelen op zaken die ondertussen stiekem aangepast zijn, en om de oorspronkelijke post terug te kunnen zien nadat deze door een mod is gewijzigd. We hebben de functie ook beschikbaar gemaakt voor de poster zelf, maar dat was dus niet de primaire usecase. Een diff-weergave was inderdaad geen onderdeel van de requirements.

Intentionally left blank

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-02 21:29

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Moderators houden van zelfkastijding zo zonder diff begrijp ik ;)

Ik had de bestaansreden gevonden in een ouder topic maar het is mij niet duidelijk wat wij bezoekers hier aan hebben.

Het was misschien een paar rechten checks aanpassen om het voor ons bezoekers beschikbaar te maken maar ik zou niet weten wat ik er mee moet. (Quote van Jeff Goldblum’s personage uit Jurasic Park)

My 2cents. Verder is het helder voor mij. Bedankt voor de toelichting, hij kan dicht.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Q schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:19:
Moderators houden van zelfkastijding zo zonder diff begrijp ik ;)
Nee, bij de relevante scenario's waar de wens uit is voortgekomen ging het steeds om grote wijzigingen. Het boeit ze niet om te zien dat er een spelfoutje is gefixed.

Wat ze wel boeit is dat een of andere ongewenste reactie (bijv, spam, oplichting of serieuze belediging) door gebruikers nog wel eens zelf werd leeggehaald.
Ik had de bestaansreden gevonden in een ouder topic maar het is mij niet duidelijk wat wij bezoekers hier aan hebben.

Het was misschien een paar rechten checks aanpassen om het voor ons bezoekers beschikbaar te maken maar ik zou niet weten wat ik er mee moet. (Quote van Jeff Goldblum’s personage uit Jurasic Park)

My 2cents. Verder is het helder voor mij. Bedankt voor de toelichting, hij kan dicht.
Het was inderdaad weinig moeite om dit ook voor de 'eigenaar' van een reactie te tonen. Vanuit AVG-oogpunt vonden we het ook wel netter om dit wel toegankelijk te maken.

't Heeft inderdaad beperkt nut, zelfs als je wel diffs zou kunnen bekijken. Wellicht dat iemand een keer per ongeluk een reactie wist leeg te maken en met deze functie de vorige versie kon terughalen :)

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee