Goedendag,
Ik had een korte vraag is het mogelijk om de Kpn glasvezelkabel zelf te controleren op werking?
De kabel ligt +/- 20cm diep en is tijdens het afgraven voor de bestrating aangegraven. Nu leek de kabel niet beschadigd maar als ik overstap weet ik liever zeker dat hij werkt dan dat het dan weer een probleem wordt.
Ik heb contact gehad met kpn-netwerk en dit gaven dit antwoord.
Ik had een korte vraag is het mogelijk om de Kpn glasvezelkabel zelf te controleren op werking?
De kabel ligt +/- 20cm diep en is tijdens het afgraven voor de bestrating aangegraven. Nu leek de kabel niet beschadigd maar als ik overstap weet ik liever zeker dat hij werkt dan dat het dan weer een probleem wordt.
Ik heb contact gehad met kpn-netwerk en dit gaven dit antwoord.
Helaas is het niet mogelijk om voorafgaand een monteur te laten sturen ter controle van de kabel. Het beste is om een abonnement af te sluiten bij een provider die aangesloten is op het netwerk Van KPN-netwerk. Als de kabel tijdens het gebruik niet functioneert, kunt u een storing melden bij uw provider. Dan wordt de kabel hersteld en kunt u gebruik maken van uw glasvezelaansluiting.
Steam: Evert