Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04:49
Hallo,

Omdat de gopro 7 de laatste gopro is met een hdmi output zonder mediamod ben ik opzoek naar een nieuwe gopro hero 7 black

Waarom geen gopro hero 8 black met een mediamod of nieuwer: de gopro 8 black en latere versies met de mediamod zijn omslachtig in gebruik met een clean hdmi output.

Ik heb alle Europese amazons, andere winkels etc afgezocht maar overal helaas (en begrijpbaar) uit het assortiment.

Mocht iemand toevallig een lokale winkel of online winkel weten die de gopro hero 7 black nog verkoopt dan hoor ik het graag.

Doel, de gopro gebruiken als handige kleine stream camera. Hdmi capture card, geluidskaart, software etc alles is voorzien. Alleen de camera nog.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
Die ga je nieuw niet vinden, de camera is uit 2018. Sinds eind 2022 is de Gopro 11 uit. Ik snap je argumentatie, maar wellicht of een clone kopen of marktplaats/ebay afstruinen naar dat ouwe ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:22
Je kan in de Pricewatch zien dat er een shops meer (hier) bekend zijn die deze verkopen: product: GoPro Hero 7 Black
Dat is al een indicatie dat dit een moeilijke zoektocht gaat zijn. Is dit niet de kick die je nodig hebt om je setup weer future proof te maken? ;)