Review verwijderen - Bike Insurance - TheDescender

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bike Insurance
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-07 00:04
Hoi Tweakers,

TheDescender wou mij cpu koeler overnemen en die wilt graag dat ik het ga verzenden. Hierop had ik gereageerd dat hij het kon ophalen als hij hiervoor nog interesse heeft en dat ik het niet wil verzenden. Hierop reageerde hij dat hij graag de verzendkosten wilt weten en het anders tever vind om naar mij toe te rijden. Ik vond het niet nodig om nog door te gaan met dit gesprek, omdat hij het product perse verzonden wilt hebben en ik al aangegeven had dat hij het alleen op kan halen. Na een aantal eenzijdige berichten vanuit zijn kant over de verzendkosten heeft hij een negatieve review achtergelaten omdat ik niet meer van mij liet horen.

Er is geen koopovereenkomst tussen ons gemaakt, maar toch vond hij het nodig om een beoordeling te plaatsen.

Het gaat om deze review: https://tweakers.net/aanbod/rating/1151144/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:25
Bij je advertentie staat:

ophalen en (pakket)post nationaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 18:25
Bij 3 dagen lang geen reactie mag je een beoordeling geven. Nieuwe regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bike Insurance
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-07 00:04
Ja, klopt. Dat verklaard dan ook waarom (bijna) iedereen die reageerde het verzonden wou hebben. Ik geef toe dat dat een grote fout aan mijn kant is geweest om ook in de omschrijving te zetten dat het verzonden kan worden. Ik heb zelf nare ervaringen met verzenden dus ik snap zelf eigenlijk ook niet dat ik dit stukje erin heb gedaan.

Mijn originele aanvraag tot verwijdering van de review staat nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Aggressor schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:01:
Bij je advertentie staat:

ophalen en (pakket)post nationaal
En in de beschrijving:
Kan verzonden worden. Bij verzending is de risico en kosten voor de koper.
Moest het naar Timboektoe of heb je een andere reden om hier toch van af te zien TS?

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Niet reageren indien je geen partij bent!

Geen transactie, dus geen review. Bij deze verwijderd.

[ Voor 37% gewijzigd door Microkid op 25-01-2023 18:16 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.