Toon posts:

Pricewatch - niet beschikbare producten meenemen in zoeken

Pagina: 1
Acties:

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-01 21:08
Op dit moment ben ik op zoek naar een nogal niché product: een relatief nieuw moederbord met een ouderwetse 32-bit PCI slot. Daar kan ik op zoeken met een mooi filter: categorie: Moederborden.

Dit geeft niet heel veel resultaten want ondertussen zijn een deel van de producten niet meer beschikbaar. Zie bijvoorbeeld deze: uitvoering: Supermicro X13SAE-F. Echter zou ik wel graag dit soort resulaten in mijn lijst willen kunnen zien zodat ik kan uitzoeken wat ik zou willen hebben. Vervolgens kan ik dan op V&A of op andere plekken buiten NL gaan zoeken naar de juiste producten. Of zelfs nog een alter aanmaken voor het product mocht het toch weer worden aangeboden door een winkel in de PW.

Dit is wellicht ook een mooie feature voor retro-computers of als "archief" functie. Zoek je nog een bepaal mooi Pentium 2 bordje voor je Voodoo 3D? Dan kan z'n functie je helpen de geschiedenis te ordenen.

Concrete FR:
Een toggel/switch waarmee ik ook niet-beschikbare producten mee kan nemen in mijn zoekresultaten/filter in de PW.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:55

MsG

Forumzwerver

Als je de prijs op 'Prijsloos' zet in het filter, in plaats van de default van 0 euro, krijg je toch wel degelijk alles?

[Voor 18% gewijzigd door MsG op 25-01-2023 17:17]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-01 21:08
Haha, ja, lijkt er wel op dat dat inderdaad ook de "niet beschikbare" producten laat zien. Ik was er zelf niet op gekomen om de prijs lager dan 0 euro in te (kunnen) stellen om producten te vinden die niet meer beschikbaar zijn.

Dan zou ik de FR willen veranderen in:
Beter duidelijk maken dat je de prijs kan aanpassen om ook "niet beschikbare producten" te laten zien.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee