Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast het huis tuin en keuken werk gamen. In principe speel ik op dit moment niet de meest veeleisende games. De bedoeling is om in de toekomst sowieso Diablo 4 te gaan spelen en daarnaast wil ik dat deze minimaal 5-10 jaar vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget zal rond de 2000 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem is een jaar of 7 oud en daar valt weinig meer van mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het systeem graag toekomstproof maken door nu al de stap naar DDR5 te maken. Ook beschik ik over een 49 inch ultra wide 1440p scherm dus vandaar ook een goede grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien de pc in de woonkamer staat graag geen kermisattractie met allemaal rgb lichtjes en daar ook met de kast rekening mee houden. Ook wil ik graag een vrij stil systeem indien mogelijk.
Ga je overklokken?
Niet specifiek (ik ga hier zelf geen tijd aan besteden)
Wat verwacht je van ons?
Ik ben naar een lokale winkel geweest en toen kwamen we op de volgende configuratie en ik zou hier graag een kennersblik naar toe willen kijken om te beoordelen of er betere opties zijn qua onderdelen voor vergelijkbare prijzen en geen bottlenecks aanwezig zijn. Daarnaast ben ik nog op zoek naar een goede kast voor dit systeem.
Naast het huis tuin en keuken werk gamen. In principe speel ik op dit moment niet de meest veeleisende games. De bedoeling is om in de toekomst sowieso Diablo 4 te gaan spelen en daarnaast wil ik dat deze minimaal 5-10 jaar vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget zal rond de 2000 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem is een jaar of 7 oud en daar valt weinig meer van mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het systeem graag toekomstproof maken door nu al de stap naar DDR5 te maken. Ook beschik ik over een 49 inch ultra wide 1440p scherm dus vandaar ook een goede grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien de pc in de woonkamer staat graag geen kermisattractie met allemaal rgb lichtjes en daar ook met de kast rekening mee houden. Ook wil ik graag een vrij stil systeem indien mogelijk.
Ga je overklokken?
Niet specifiek (ik ga hier zelf geen tijd aan besteden)
Wat verwacht je van ons?
Ik ben naar een lokale winkel geweest en toen kwamen we op de volgende configuratie en ik zou hier graag een kennersblik naar toe willen kijken om te beoordelen of er betere opties zijn qua onderdelen voor vergelijkbare prijzen en geen bottlenecks aanwezig zijn. Daarnaast ben ik nog op zoek naar een goede kast voor dit systeem.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 323,95 | € 323,95 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B760-F GAMING WIFI | € 274,95 | € 274,95 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB GDDR6X | € 979,- | € 979,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 70,14 | € 70,14 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF552C40BBK2-32 | € 133,90 | € 133,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular | € 119,- | € 119,- |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 1TB | € 53,84 | € 53,84 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 500GB | € 32,53 | € 32,53 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.987,31 |