Ik heb er één topic over gevonden en geen specifiek gericht op lenzen. Nu koop ik mijn lenzen al een tijdje bij Pearle, maar ik vind de service over het algemeen minder worden in de afgelopen jaren. Ik wil nu wel eens verkennen bij andere plekken (online en anders liefst eventueel Rotterdam en omgeving). Bij brillen heb je een montuur die er mooi uitziet, maar bij lenzen weet ik echt het verschil niet tussen lens a of lens b.
Ik heb altijd snel droge ogen, maar bij Pearle waren de lenzen nooit echt heel goed. Ik heb het liefst ook daglenzen die ik gewoon kan weggooien na het einde van de dag.
Is er iemand die ervaring heeft met andere lenzen ketens en waar moet ik allemaal op letten als ik zelf online aan de slag ga met contactlenzen bestellen?
Ik heb altijd snel droge ogen, maar bij Pearle waren de lenzen nooit echt heel goed. Ik heb het liefst ook daglenzen die ik gewoon kan weggooien na het einde van de dag.
Is er iemand die ervaring heeft met andere lenzen ketens en waar moet ik allemaal op letten als ik zelf online aan de slag ga met contactlenzen bestellen?