Toon posts:

Micro USB naar HDMI en USB adapter/hub gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Solans
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-01 01:08
Dag allemaal,

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar aan adapter/hub om van micro usb naar hdmi en usb te gaan. Misschien zoek ik verkeerd, maar laat ik het eerst uitleggen.

Ik heb een oude Samsung S5 en hiervan is het scherm en ik denk ook de touchscreen kapot. Nu wil ik mijn data er afhalen zonder een nieuw scherm te betalen. Ik heb hiervoor een aantal tools gevonden, maar er zit een pin op de telefoon en hij is niet verbonden met een netwerk. Nu heb ik gelezen dat je de telefoon met hdmi en usb kan verbinden. Hierdoor kan ik zien wat ik doe en gebruik maken van de telefoon.

Dit is wat ik wil doen: YouTube: Unlock and download Samsung Galaxy phone data when LCD is broken

Wat is je budget?
Minder dan een nieuw scherm halen (100 euro).

Ik had dit al gevonden, maar deze is niet leverbaar. Dit is echter wel wat ik zoek:
https://www.amazon.nl/HDM...ter-Samsung/dp/B01M032ADS

Deze is niet leverbaar en ik kan nergens iets vergelijkbaars vinden, maar zoals ik zei misschien zoek ik verkeerd.
Is er iemand die mij kan helpen in mijn zoektocht of nog tips heeft?

Met vriendelijke groeten,

[Voor 6% gewijzigd door Solans op 25-01-2023 14:47]

Alle reacties

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Waarschijnlijk heeft een gemiddelde 'telefoonshop' op de straathoek zoiets wel in huis én kunnen ze je S5 clonen naar disk? Lijkt me niet dat je daar €100,- achter moet laten om jouw probleem op te gaan laten lossen (waarbij je die eenmalig te gebruiken spullen ook niet zelf aan hoeft te schaffen).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Solans
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-01 01:08
Ik ben bij mij in de buurt bij alles, wat als enigszins technisch bestempeld kan worden, geweest en niemand kan mij helpen.

En opzich vind ik het niet erg om te kopen, misschien ga ik het wel meer gebruiken.

[Voor 26% gewijzigd door Solans op 25-01-2023 15:01]

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-01 12:06
Volgens mij kan je met de MHL tech maar 1 ding tegelijk doen, dus Video uit of data transfer.
Misschien een MicroUSB(MHL) naar HDMI adapter kopen, aansluiten op een scherm, je telefoon unlocken en vervolgens een Micro USB naar USB-A kabel er in prikken en dan via je computer je telefoon leeg halen?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee