Mijn vraag
Hallo, ik heb een evo home systeem met 4 zones, 2 daarvan worden met een honyewel rond gereled, deze honywel is er voor 3 HR92 thermostaat knoppen. Mijn hoofd evohome unit geet in een vertrek 23 graden aan terwijl de ronde themostaat maar op 18 staat en het vertrek is ook maar 18 graden. wie begrijpt dit en heeft een antwoord
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rtrnK6KACVHjaDTRXuKIHiU1.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B8SgAqCmJhfPCWpv1SpPYVdv.jpg?f=user_large)
...
Hallo, ik heb een evo home systeem met 4 zones, 2 daarvan worden met een honyewel rond gereled, deze honywel is er voor 3 HR92 thermostaat knoppen. Mijn hoofd evohome unit geet in een vertrek 23 graden aan terwijl de ronde themostaat maar op 18 staat en het vertrek is ook maar 18 graden. wie begrijpt dit en heeft een antwoord
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rtrnK6KACVHjaDTRXuKIHiU1.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B8SgAqCmJhfPCWpv1SpPYVdv.jpg?f=user_large)
...
[ Voor 33% gewijzigd door egge1954 op 25-01-2023 13:14 ]