Ik heb bij een oude computer (Soyo SY-6KE MoBo, P2 333, 128 mb Ram, en de gebruikelijke rest) een nieuwe videokaart gekocht een Sparkle SP5300T, TNT2 M64 met tv-out en 32 MB. Dit is een AGP kaart, en hiervoor had ik een S3 Virge PCI, die wel goed werkte. Nadat ik de kaarten heb verwisselt krijg ik wel beeld (de gehate 16 kleuren), maar als ik de drivers er over heen gooi, Geeft hij in Win98se Foutcode 10 aan, en werkt dus niet goed. En in Win2000 foutcode 25. Aan de drivers kan het niet liggen, want ik heb 3 verschillende geprobeert. Heeft iemand misschien een idee wat er aan de hand is, want ik denk dat ik alles al zo'n beetje wel geprobeert heb. Zelfs na een compleet schone Win98 installatie doet ie het nog niet.
Ik heb in de bios geen settings veranderd, het enige wat ik heb gedaan is de PCI kaart eruit halen, en de AGP erin (natuurlijk wel in de AGP slot).
Pls Help|:(, Jeroen.
Ik heb in de bios geen settings veranderd, het enige wat ik heb gedaan is de PCI kaart eruit halen, en de AGP erin (natuurlijk wel in de AGP slot).
Pls Help|:(, Jeroen.