Mijn vraag
...
Mijn Onkyo TX NR646 is via utp aangesloten en bij internetradio valt meerdere keren per uur het geluid even wegen en soms een paar keer per dag geeft de receiver aan dat hij aan het bufferen is en dat duurt dan soms wel een seconde of 20 voordat het geluid weer doorkomt.
Ook gaat geluid soms versneld afspelen alsof je een defecte cd afspeelt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
De firmware die momenteel geïnstalleerd is 1110-6060-1106-0000-0000.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb de receiver al een paar een factory reset ( neem ik aan tenminste, power en cable/sat knop ingedrukt houden)gegeven en 1 voor 1 na testen per update de updates geïnstalleerd ,helaas zonder resultaat.
Zelf denk dat het gebruikelijke probleem van Onkyo hier van toepassing is dat het HDMIboard defect is.
Ik denk dit omdat bijna alles op het HDMIboard zit.
Omdat ik momenteel door omstandigheden thuis ben luister ik heel veel radio en stoor mij mateloos aan het uitvallen en bufferen.
Weet niet wat nog te kunnen doen.
Misschien hier iemand die wat weet?
...
Mijn Onkyo TX NR646 is via utp aangesloten en bij internetradio valt meerdere keren per uur het geluid even wegen en soms een paar keer per dag geeft de receiver aan dat hij aan het bufferen is en dat duurt dan soms wel een seconde of 20 voordat het geluid weer doorkomt.
Ook gaat geluid soms versneld afspelen alsof je een defecte cd afspeelt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
De firmware die momenteel geïnstalleerd is 1110-6060-1106-0000-0000.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb de receiver al een paar een factory reset ( neem ik aan tenminste, power en cable/sat knop ingedrukt houden)gegeven en 1 voor 1 na testen per update de updates geïnstalleerd ,helaas zonder resultaat.
Zelf denk dat het gebruikelijke probleem van Onkyo hier van toepassing is dat het HDMIboard defect is.
Ik denk dit omdat bijna alles op het HDMIboard zit.
Omdat ik momenteel door omstandigheden thuis ben luister ik heel veel radio en stoor mij mateloos aan het uitvallen en bufferen.
Weet niet wat nog te kunnen doen.
Misschien hier iemand die wat weet?