ik heb sinds kort een iphone van mijn werkgever, wat me nu vaak gebeurd is dat als ik wil ophangen dan druk ik op de rode knop op het scherm maar als diegene die ik belde dat eerder doet dan is de verbinding verbroken en tik ik omdat ik net te laat ben op een ander nummer die in de bellijst staat en dan gaat ie die persoon bellen. Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen? Kan ik de verbinding misschien met de zijknop verbreken of zo ... Alvast bedankt voor de reactie
nee als dat kan dan is dat prima, daar moet je even aan wennen. Maar dan moet ik even uitzoeken hoe ik dat in moet stellen en zeker weet dat het gesprek daadwerkelijk verbroken wordt
[ Voor 19% gewijzigd door HendrikT op 25-01-2023 09:41 . Reden: toevoeging ]
Graag inhoudelijk reageren. Dit voegt natuurlijk niets toe
[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 25-01-2023 12:57 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Graag een TR maken en niet reageren in het topic.
[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 25-01-2023 12:58 ]
Alleen door niet te snel te drukken. Dit is echt wel een waardeloos dingetje in iOS en zijn al heel wat gesprekken over gevoerd op Tweakers in de forums. Je hoort bij een grote groep geergerdenHendrikT schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:21:
ik heb sinds kort een iphone van mijn werkgever, wat me nu vaak gebeurd is dat als ik wil ophangen dan druk ik op de rode knop op het scherm maar als diegene die ik belde dat eerder doet dan is de verbinding verbroken en tik ik omdat ik net te laat ben op een ander nummer die in de bellijst staat en dan gaat ie die persoon bellen. Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen? Kan ik de verbinding misschien met de zijknop verbreken of zo ... Alvast bedankt voor de reactie
Vroeger had je nog wel een paar tellen de tijd om een gesprek weg te drukken, maar tegenwoordig is het instant en wordt je gelijk teruggebeld over een gemist gesprek....
[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 25-01-2023 16:24 ]
klopt, meestal stuur ik al vast een berichtje: het ging per ongeluk, of je hoeft niet terug te bellen, maar eigenlijk is het te zot.Dennisdn schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:22:
[...]
Alleen door niet te snel te drukken. Dit is echt wel een waardeloos dingetje in iOS en zijn al heel wat gesprekken over gevoerd op Tweakers in de forums. Je hoort bij een grote groep geergerden
Vroeger had je nog wel een paar tellen de tijd om een gesprek weg te drukken, maar tegenwoordig is het instant en wordt je gelijk teruggebeld over een gemist gesprek....
Pagina: 1