Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19:05
Beste mede Tweakers,

Gisteren heb ik mijn Surface Pro 6 (256GB versie) opnieuw geïnstalleerd (schone Windows 10 Pro installatie). Echter zit ik nu met een paar problemen, ik zal ze hieronder opsommen.

De Windows Front en Rear camera drivers worden niet geïnstalleerd. als ik deze handmatig installeer of automatisch laat bijwerken, krijg ik een BSOD (SYSTEM_TREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED). De ene keer staat ook het volgende erbij: ov7251.sys. Als ik dit opzoek kom ik bij een topic waarbij het ook een probleem over een webcam gaat. ik heb deze stappen ook uitgevoerd en helaas zonder succes.

het accu icoontje kan ik niet toevoegen aan mijn taakbalk, ik kan nu niet meer zien hoeveel % mijn laptop is. Deze optie is grijs en kan ik niet aanpassen bij taakbalk instellingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MKawP2k16wKwJKWDHWvcCLeHdAg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ji4bqA0bnbf3BpEzrID9WFCY.png?f=fotoalbum_large

Mijn vraag:

Heeft een van jullie een idee wat ik nog kan proberen?

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Surface Pro 6 met Windows 10 Pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Microsoft Surface Pro 6 driver tool gedraaid (bron). Handmatig drivers geïnstalleerd Windows opnieuw gedownload met een andere scone installatie.

Hoor graag van jullie! :P

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:40

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Heb je een frisse ISO gedownload van Microsoft voor Windows? Wellicht dat de drivers alleen maar compatible zijn met een specifieke versie of release van Windows. Nu zitten we op 22H2 als ik me niet vergis, wellicht kun je kijken of je een eerdere versie van Windows 10 kunt vinden. Het ding is uitgekomen in 2018. Wellicht een 1809 build proberen?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beautjweetj
ElCondor schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:20:
Heb je een frisse ISO gedownload van Microsoft voor Windows? Wellicht dat de drivers alleen maar compatible zijn met een specifieke versie of release van Windows. Nu zitten we op 22H2 als ik me niet vergis, wellicht kun je kijken of je een eerdere versie van Windows 10 kunt vinden. Het ding is uitgekomen in 2018. Wellicht een 1809 build proberen?
ja zeker, ik heb inderdaad de 22H2 gedownload. ik zal het even proberen met 1809! Ik kom erop terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ouch, dat artikel komt uit 2018, dus tijdens de release van het apparaat waren er al problemen met de webcam driver. De belooft niet veel goeds. Sterkte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beautjweetj
ElCondor schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:33:
Ouch, dat artikel komt uit 2018, dus tijdens de release van het apparaat waren er al problemen met de webcam driver. De belooft niet veel goeds. Sterkte!
dat dacht ik ook al, maar het heeft gewerkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

En weer verlaat een tevreden klant het pand! :D

Het probleem is nu alleen dat je de tablet niet verder kunt updaten... wel een dingetje.. :?

[ Voor 50% gewijzigd door ElCondor op 25-01-2023 09:38 ]

Pagina: 1