Wat zijn op het moment de kewlste flipperspelletjes? Ik wil weer es wat anders dan het doelloze moorden
Pinball Dreams, Fantasy en Ilusions vond ik altijd erg leuk.
Daarnaast is er nog Extreme Pinball en Psycho Pinball.
Ik heb het nu over 4, 5 jaar geleden - glorietijd van flipperen op de PC. Vergeet ook de Epic spellen niet...
Daarnaast is er nog Extreme Pinball en Psycho Pinball.
Ik heb het nu over 4, 5 jaar geleden - glorietijd van flipperen op de PC. Vergeet ook de Epic spellen niet...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Echt veel nieuwe komen er niet uit... de laatste echt GOEIE kast is Big race USA (deel 3 uit de pro pinball serie). Dat is 1 kast, maar WAT voor 1!!
Ook pro pinball 2 (timeshock) is heel goed.
Verders natuurlijk Balls of steel, mede door de Duke Nukem kast, en gewoon goede gameplay.
[edit] ook epicpinball niet vergeten (veel kasten maar die zijn niet zo heel erg uitgebreid. toch mooi spel)
en die oudjes idd zoals pinball dreams... erg goed ook, maarja, die vind je niet zomaar meer
ik wilde even nog Addiction Pinball toevoegen, die ziet er vreselijk goed uit ook.
Ook pro pinball 2 (timeshock) is heel goed.
Verders natuurlijk Balls of steel, mede door de Duke Nukem kast, en gewoon goede gameplay.
[edit] ook epicpinball niet vergeten (veel kasten maar die zijn niet zo heel erg uitgebreid. toch mooi spel)
en die oudjes idd zoals pinball dreams... erg goed ook, maarja, die vind je niet zomaar meer
ik wilde even nog Addiction Pinball toevoegen, die ziet er vreselijk goed uit ook.
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Slamtilt pinball vond ik ook altijd wel errug vet
maar 4 kasten (pirate, outerspace, horror en autorace) maar wel een dikke soundtrack erbij
maar 4 kasten (pirate, outerspace, horror en autorace) maar wel een dikke soundtrack erbij
Verassing, in Windows XP zit hij er weer standaard bijOp vrijdag 31 augustus 2001 10:27 schreef Wesley het volgende:
die pinball in Windows 95 Plus!
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
psycho pinball 0wnde zwaar
vooral de hidden games die er in zaten.
voorderest pak ik toch liever een IRL kast.
vooral tales of the crypt is een brute kast krijg je voor elke scheet een extra ball.
voorderest pak ik toch liever een IRL kast.
Genesis: Devil's Crush
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
het voordeel van flipperspelletjes is dat ze altijd redelijk goedkoop zijn
Zag er net al een paar liggen voor 5 en 10 gulden per stuk
Maar es effe een stapeltje aanschaffen.
Sonic Spinball is wel maf, moet je ff een megadrive emu en de rom downen (nee ik ga geen sites geven
)
Vroeger hadden wij Extreme Pinball op m'n vaders oude pc, maar nadat hij een aantal andere spellen in dezelfde map had gezet (dus alle bestanden door mekaar) en hij er een keer een weg wilde gooien werkte hij niet meer
Best jammer, want het was best een gaaf spel voor zo af en toe
Vroeger hadden wij Extreme Pinball op m'n vaders oude pc, maar nadat hij een aantal andere spellen in dezelfde map had gezet (dus alle bestanden door mekaar) en hij er een keer een weg wilde gooien werkte hij niet meer
Best jammer, want het was best een gaaf spel voor zo af en toe
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Kent iemand Silverball nog? Die Enigma machine in dat spel roeleerde volledig!!!
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Er is ook een meer uitgebreide versie van (Microsoft Pinball?Op vrijdag 31 augustus 2001 10:27 schreef Wesley het volgende:
die pinball in Windows 95 Plus!
Maar deze kasten halen het niet bij Psycho, Epic Pinball, Extreme Pinball en Slamtilt.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Verwijderd
En nou dus nog één echt mooie die ik ook (relatief) makkelijk in win2k pro aan de praat krijg
Enigma ja! Gaaf man! Echt heel origineel!
Veel Psycho Pinball gedaan, Pinball Dreams en natuurlijk Epic Pinball:)
Pinball Fantasy...o wat een gode oude tijd!:):)
Pinball games die nu uitkomen probeer ik eigenlijk nooit, tijd geleden nog en geprobeerd, was zwaar klote...
Pinball games die nu uitkomen probeer ik eigenlijk nooit, tijd geleden nog en geprobeerd, was zwaar klote...
Verwijderd
Enigma ook DOS neem ik aanOp vrijdag 07 september 2001 11:21 schreef Duderuud het volgende:
Enigma ja! Gaaf man! Echt heel origineel!
Verwijderd
Dat waren inderdaad echt de master games. Ik heb daar heel wat uren aan besteed op mijn Amiga en pc.Op donderdag 30 augustus 2001 23:11 schreef Captain Pervert het volgende:
Pinball Dreams, Fantasy en Ilusions vond ik altijd erg leuk.
De pro pinball serie vind ik de meest realistische flipperkasten:
The Web
Timeshock
Big Race USA
Fantastic Journey
Daarbij moet zeker vermeld worden dat je Big Race USA online tegen elkaar kunt spelen in een laddercompetitie, echt een aanrader!!
http://www.empire-interactive.com/propinball/
The Web
Timeshock
Big Race USA
Fantastic Journey
Daarbij moet zeker vermeld worden dat je Big Race USA online tegen elkaar kunt spelen in een laddercompetitie, echt een aanrader!!
http://www.empire-interactive.com/propinball/
win2k ook gewoon..Op vrijdag 31 augustus 2001 10:38 schreef Famoso het volgende:
[..]
Verassing, in Windows XP zit hij er weer standaard bij
Verwijderd
Nou, ik hoor nog steeds niets van nieuwere flipperspellen die ook wat makkelijker in win2k aan de praat krijg...
Het pinball-spel van Dommelsch blijft natuurlijk wel de meest briljante!
Great minds think alike!
Verwijderd
Sorry dat ik dit topic na ettelijke jaren weer omhoog schop,Coffeemonster schreef op 07 september 2001 @ 09:36:
[...]
Er is ook een meer uitgebreide versie van (Microsoft Pinball?), met nog twee kasten erbij. Daarvan speelt die kast waarin je als ridder een draak moet verslaan het lekkerste (te lang geleden gespeeld om op de naam te komen
).
Maar deze kasten halen het niet bij Psycho, Epic Pinball, Extreme Pinball en Slamtilt.
Maar ik ben helemaal verzot op de 3D pinball in Windows
( fantastisch verhaal met opdrachten erin,niet zomaar btje flipperen)
Deze meneer zei een 3tal jaar geleden dat er dus een pakket met gelijkaardige kasten was, ook van Microsoft.
Hier kan ik helaas niets over vinden (alleen over Pinball Arcade, dat heel saai is)
Kan iemand me meer info verschaffen aub ?
Beetje loze kick he na 3 jaar 
Probeer het eens met een nieuw topic nadat je de faqs goed doorgelezen hebt
Probeer het eens met een nieuw topic nadat je de faqs goed doorgelezen hebt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()