Mallorca begin april? Wat is er open

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Hallo,

Dit jaar willen we naar Mallorca gaan en dan gelijk de eerste week van april. We hebben bijna alles gevonden voor onze vakantie, maar voordat we willen boeken willen we eigenlijk weten wat er open is in begin april. We hebben rond gezocht, maar komen niet echt op een helder antwoord. Het toeristenseizoen begint in april wordt er wel gemeld, maar dan weer niet begin of eind april. Het is dus een beetje onduidelijk wat er open gaat zijn.

We hoeven niet naar de kroeg of een feestje en zwemmen zal nu ook niet lukken. We proberen te zoeken of er wat open is kwa leuke eettentjes op de boulevard of in een klein dorpje etc. Niet dat er dadelijk maar 1 of 2 dingen open zijn en de rest gesloten onder de norm "seizoen gebonden gesloten".

Iemand die ook in Mallorca is geweest begin april en die weet of er wat open is?

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juk
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-03-2024

Juk

Twee jaar terug was ik eind april in Mallorca. Wat leuk is is om een auto te huren en gewoon wat rond te rijden.
Je komt echt genoeg tentjes tegen die open zijn waar je een hapje kan eten bv. En de lokale kroegen zijn ook open. Feestcafe's etc gaan volgens mij pas begin mei open.
Dit is een leuke tent: https://heerenvanamstel.es/ maar ik weet niet of die al open is in april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Juk schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:44:
Twee jaar terug was ik eind april in Mallorca. Wat leuk is is om een auto te huren en gewoon wat rond te rijden.
Je komt echt genoeg tentjes tegen die open zijn waar je een hapje kan eten bv. En de lokale kroegen zijn ook open. Feestcafe's etc gaan volgens mij pas begin mei open.
Dit is een leuke tent: https://heerenvanamstel.es/ maar ik weet niet of die al open is in april.
Erg bedankt voor je antwoord :) Mijn vraag is hiermee bevestigd.

Het idee was bij ons ook om een auto te huren en lekker het eiland in een rustige periode te zien. En dan is het zeker fijn dat er genoeg tentjes open zijn :).

Mocht ik het niet vergeten dan ga ik een kijkje nemen in het café. We zitten met ons hotel in het noorden van het eiland, dus zullen niet vaak te vinden zijn rond de hoofdstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:59
Koop nu een gedetailleerde fietskaart van Mallorca en bestudeer deze.
Wanneer je daar eenmaal bent, huur dan een scooter en rij daarmee de (vooraf) bestudeerde routes die je in gedachten had. Mallorca is redelijk klein, en met een goede kaart kom je dan op plekjes waar de gemiddelde toerist nooit komt zoals een privaat geëxploiteerd grottenstelsel (veel mooier dan die toeristengrotten) of een achteraf gelegen wijngaard waar ook een proeflokaal aan vast zit (niet teveel drinken, want je moet nog rijden).

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former