Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met een stabiele framerate van 60fps+
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1500 en 2000 euro (excl. randapparatuur).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De randapparatuur heb ik al liggen echter heb ik nog geen componenten omdat ik overstap van een Game laptop..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 1TB SSD en ook heb ik goede ventilatie zodat er geen zorgen zijn over overkoeling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf altijd met een MSI laptop gewerkt en vond dit merk fijn maar andere merken zijn ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen.
Ga je overklokken?
Niet zelf maar als het al uit de fabriek OC is en dat een plus.
Wat verwacht je van ons?
Doordat ik helemaal geen ervaring heb met het samenstellen van een desktop zou ik hier graag wat hulp/uitleg mee krijgen. Ik ben erg bang dat ik bij het samenstellen van mijn 1e desktop kollosale fouten ga maken,
Gamen op 1440p met een stabiele framerate van 60fps+
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1500 en 2000 euro (excl. randapparatuur).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De randapparatuur heb ik al liggen echter heb ik nog geen componenten omdat ik overstap van een Game laptop..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 1TB SSD en ook heb ik goede ventilatie zodat er geen zorgen zijn over overkoeling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf altijd met een MSI laptop gewerkt en vond dit merk fijn maar andere merken zijn ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen.
Ga je overklokken?
Niet zelf maar als het al uit de fabriek OC is en dat een plus.
Wat verwacht je van ons?
Doordat ik helemaal geen ervaring heb met het samenstellen van een desktop zou ik hier graag wat hulp/uitleg mee krijgen. Ik ben erg bang dat ik bij het samenstellen van mijn 1e desktop kollosale fouten ga maken,