Audiobox voor een feestje. JBL? Fenton?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Voor een feestje aankomende zomer wil ik graag een partybox aanschaffen. Nu word ik doodgegooid met JBL speakers etc. Maar kom ik op de grote sites zoals Bax kom ik helemaal geen JBL tegen, maar bv veel Fenton.

Nu heb ik zelf het gevoel dat JBL voornamelijk commercieel heel groot is, en fenton de hogere kwaliteit maar redelijk onbekend onder de amateurs..

Klopt mijn gevoel een beetje?

Om maar even 2 voorbeelden te noemen:
Fenton FT12LED of de JBL Partybox 110? Prijsverschil is aanzienlijk, specs van Fenton lijken mij als leek beter bij Fenton?

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 22:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Fenton wordt bij welgeteld twee sites in NL verkocht: Bax en maxi axi. Die laatste pusht meestal dag aanbiedingen die geen aanbieding zijn :P
Er is een reden daarvoor ;)

Wil je het plastic fantastic en mogelijk na een paar keer stuk hebben, ga voor Fenton. Moet het langer mee: JBL of een ander gerenommeerd merk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-06 13:32
Fenton is gewoon goedkope rotzooi.

JBL, ja is bekender maar levert ook goed spul af.
dat klinkt ook prima. en dat is bij fenton niet het geval.

Goedkoop is duurkoop he.
Koop in dit geval de JBL. maar wellicht op marktplaats nog een 2e hands te vinden voor goedkoper?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Heren bedankt,

Gisteren bij de Media Markt een JBL partybox 110 gekocht dankzij jullie advies :)

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen