Ik heb bij een populaire boxershort webshop online een 12-pack boxershorts gekocht.
De bestelling was op 28 december geleverd. Helaas was de maat te klein en heb ik de boxershorts op 4 januari retour aangemeld en teruggestuurd met de aangeleverde PostNL verzendlabel.
Ik heb slechts één boxershort voor 5 seconde geprobeerd. Ik heb vervolgens de boxershort terug in de doos gedaan en de doos netjes gesloten, met alle labels intact.
Bij online aankopen ben ik altijd erg voorzichtig met uitproberen en verpakkingen bewaren (om dit soort situaties te voorkomen).
Nu snap ik dat jullie gaan zeggen, onderbroeken zijn hygiënische producten, kan je die wel retourneren? Volgens de voorwaarden wel.
Dit is echt heel raar, ik heb 1 boxer voor 5 seconde aan gehad. De andere boxers heb ik niet eens aangeraakt. Ik krijg alleen de optie de boxershorts terug te nemen. Maar ik wil graag mijn geld terug.
Als ze overigens mijn WKOA weigeren, wil ik wel heel graag foto's zien van die vervuilde geretourneerde boxershorts.
De bestelling was op 28 december geleverd. Helaas was de maat te klein en heb ik de boxershorts op 4 januari retour aangemeld en teruggestuurd met de aangeleverde PostNL verzendlabel.
Ik heb slechts één boxershort voor 5 seconde geprobeerd. Ik heb vervolgens de boxershort terug in de doos gedaan en de doos netjes gesloten, met alle labels intact.
Bij online aankopen ben ik altijd erg voorzichtig met uitproberen en verpakkingen bewaren (om dit soort situaties te voorkomen).
Nu snap ik dat jullie gaan zeggen, onderbroeken zijn hygiënische producten, kan je die wel retourneren? Volgens de voorwaarden wel.
Echter kreeg ik op 19 januari een melding van mijn retour. Alle boxers zouden onder het vuil zitten.Kan ik een artikel ruilen?
Andere maat nodig? Of toch liever een andere print of kleur? Geen probleem! Vul het retourformulier in en voeg als opmerking het product dat je wilt ontvangen (inclusief kleur en maat) toe. Stuur je order terug (je moet wel retourkosten betalen) en wanneer wij het ontvangen hebben, sturen we je nieuwe item gratis naar je toe.
Hoe kan ik een ongewenst item retourneren?
Niet helemaal tevreden met je aankoop? It happens. Elk item dat je bij ons hebt besteld kun je binnen 30 dagen na de datum van ontvangst retourneren voor een terugbetaling. Met uitzondering van defecte goederen, moeten de geretourneerde artikelen in hun originele en verkoopbare staat zijn. Zorg dus dat het product in de originele verpakking zit met alle labels er nog aan.
Dit is echt heel raar, ik heb 1 boxer voor 5 seconde aan gehad. De andere boxers heb ik niet eens aangeraakt. Ik krijg alleen de optie de boxershorts terug te nemen. Maar ik wil graag mijn geld terug.
Mag de webshop mijn WKOA afwijzen en hoe kan ik hier het beste mee om gaan? Ik heb n.a.v. hun correspondentie gebeld, maar ze bleven bij hun standpunt en mijn retour weigeren. Ik heb nog niet schriftelijk gereageerd op hun mail.Zojuist tijdens de verwerking van jouw retour, constateerden wij dat de boxers helaas niet meer in verkoopbare staat verkeren. Er zitten overal haren en stof/vuil aan.
Als ze overigens mijn WKOA weigeren, wil ik wel heel graag foto's zien van die vervuilde geretourneerde boxershorts.