Honeywell T4 vervangen voor slim exemplaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dag allen!

Mijn vraag
In onze nieuwe woning heb ik een Honeywell T4 gekregen van de woningbouw, maar wij willen graag een slim exemplaar die ook met je telefoon te bedienen is. Nu heb ik op internet eens rond gekeken of je gemakkelijk kunt upgraden naar bijvoorbeeld een T6, maar ik kan hier geen antwoord op vinden. Ik heb niet super veel ervaring met het aansluiten van dergelijke apparaten, dus ik wil graag weten of dit voor mij haalbaar is. Heeft één van jullie ervaring met een dergelijke upgrade?

Op mijn T4 zijn maar 2 van de aanwezige draden aangesloten op aansluiting A en B.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/toiLW9BBGdnoGTH-Vwlq84F7_Mo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X6nGTDn990nfwHVeicZsPy3Y.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens is de T6 geen harde eis, mocht ik een interessanter alternatief over het hoofd gezien hebben dan is die uiteraard ook prima.

[ Voor 39% gewijzigd door EValentino op 24-01-2023 15:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

@EValentino je hebt maar twee draden nodig, kijk maar eens in de handleiding bij het bedradingsschema.

De installateur vond het blijkbaar wel lastig om netjes 6mm te strippen, terwijl dat met koeienletters op het klepje staat :z

Meer informatie over verschillende slimme thermostaten kun je hier vinden: Slimme thermostaten: welke kiezen? ervaringen?

[ Voor 17% gewijzigd door Gizz op 24-01-2023 15:17 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCkY82
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 15:39
Hoi, waarschijnlijk betreft dit gewoon OpenTherm standaard. Ook de volgorde van de draden maakt dan niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!