Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.v.l
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 25-01-2023
Goedemiddag iedereen! Ik heb een probleem met mijn bedrijf claimen op Google. Als ik het probeer te claimen, kan ik alleen maar gebeld worden door Google met een verificatiecode. Het probleem is alleen dat het telefoonnummer waar Google naar belt niet mijn telefoonnummer is en ik geen mogelijkheid heb om mezelf op een andere manier te verifiëren, dit kan ik niet selecteren. Hebben jullie tips hoe ik dat kan oplossen? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 17:32
Contact opnemen met Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-06 21:53

-tom-562

Oliesjeik

Dus het telefoonnummer van _jouw_ bedrijf klopt niet?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.v.l
@Archer_VC10 Ik heb inderdaad contact opgenomen maar ik krijg geen reactie. Tips hoe ik het best contact met Google kan opnemen zodat ik wel een reactie krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 14:06
Volgens mij kun je het claimen op een of andere manier, dan stuurt Google een bericht naar diegene waar het nu geregistreerd staat, reageert die niet binnen 2 of 3 maanden dacht ik, dan wordt het aan jou toegewezen.

Het is niet mogelijk op een andere manier te claimen als het telefoonnummer of wellicht email, niet bij jou uitkomt.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 19:50
Ga zelf en wat vrienden en familie bij Google een bewerking voorstellen. Als je geluk hebt dan zal de telefoonnummer veranderd worden.

Ik heb dit nog laats gedaan bij de autogarage van mijn neef waarvan de vaste telefoonnummer het niet doet en het veranderd moest worden naar een mobiele nummer. Wat misschien uitmaakte was dat hetzelfde telefoonnummer op zijn website vermeld wordt. Met een bewerking voorstel kreeg ik dat meteen door.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dgv-Thc7Q7sO-_ewoM_FiOZ4mdY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/joq43yZe659nNNY2jw5IOqCA.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door com2,1ghz op 24-01-2023 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:50

Yucon

*broem*

Heb je een wegwerp sim bij de kvk registratie gebruikt? Zo ja, dan kan dat de bron geweest zijn en dan kun je dat misschien nog eens doen en de sim dit keer wat langer in leven houden totdat google het nr bijgewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.v.l
@Ora et Labora Weet je hoe ik dit kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.v.l
@-tom-562 Dat is het rare. Het telefoonnummer wat er staat als je het bedrijf zoekt klopt wel, maar als ik het wil verifiëren wordt ik gebeld op een voor mij onbekend telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.v.l
@com2,1ghz Dat is dus niet het probleem. Als ik het bedrijf Google, zie ik het juiste telefoonnummer maar als ik het dan wil verifiëren wil google naar een heel ander nummer bellen. Dat kan ik niet aanpassen en ik kan ook niet op de optie 'mailen' klikken bij verifiëren, ik kan alleen maar laten bellen naar het voor mij onbekende nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.v.l
@Toerq Heb ik allemaal al geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.v.l
@Yucon Dat zou kunnen maar het nummer waarop Google mij wil bellen is geen 06 nummer. Ik denk dus niet dat het probleem daar zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
Je zou dat tel nr zelf kunnen bellen en kijken wie er op neemt of kijken via google of je iets vindt als je op dat nr zoekt

[ Voor 32% gewijzigd door Toerq op 24-01-2023 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 14:06
https://www.google.com/intl/nl_nl/business/
Bedrijf toevoegen, naam beginnen met intypen en daar ergens kun je het claimen.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.v.l
Dank iedereen voor de tips! Ik ga ermee aan de slag.
Pagina: 1