Toon posts:

Bluetooth multipoint headset (meerdere streams tegelijk)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:10
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een bluetooth headset (dus met microfoon) waarmee ik tegelijkertijd 2 streams (macbook + iphone) kan horen, en in kan praten.

Er zijn een aantal headsets die bluetooth multipoint ondersteunen, waarmee je de headset tegelijkertijd met meerdere devices gepaired kan hebben. Helaas zijn alle koptelefoons die ik gevonden heb niet in staat om de streams te mixen (en al helemaal niet om de mic naar twee devices te routen).

De reden waarom ik dit wil is dat het switchen best vervelend is, en ook niet altijd evengoed werkt.

Waarschijnlijk zoek ik weer iets dat over een paar jaar uit wordt gebracht, maar wie weet, weet een andere tweaker iets :)

Een andere mogelijkheid zou voor mij een half bedrade oplossing zijn. De dubbele stream heb ik alleen bij mn werkplek 'nodig', en dan is mn macbook gewoon gedocked, en mn telefoon vaak in mn lader. Ik zou dan wel graag een draadloze headset willen hebben. Ter verduidelijking:

code:
1
2
macbook -> kabel  \ ___ mixer ----> bluetooth < - ~ - ~ - ~ >  headset
iphone -> kabel   /

[Voor 11% gewijzigd door Jrz op 24-01-2023 12:06]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss....

Alle reacties

• Jrz
;w

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn JBL doet dat (maar die is al wat ouder), maar je hebt dan wel volumeverschillen en het kraakt ook eerder.

Nieuwere JBLs doen het ook zo te zien JBL Tune 710BT

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• HUW
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08-02 11:24
Ik ken geen enkele bt koptelefoon die niet alleen met meerdere apparaten tegelijk verbonden kan zijn, maar ze ook tegelijk af kan spelen, dus het lijkt mij dat de optie om het via de mixer met een bt transmitter de meest reële is.
Maar als je het toch alleen bij je werkplek nodig hebt kun je toch beter voor een bedrade koptelefoon gaan?

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 14:31
2 sets BlueTooth "oortjes"; van de éne set in je linkeroor en van de andere set in je rechteroor.

Of een set BlueTooth oortjes en een HeadPhone eroverheen? Zo zie ik m'n zoon ook gamen _O-

the older I get, the better I was...

• Jrz
HUW schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:58:
Ik ken geen enkele bt koptelefoon die niet alleen met meerdere apparaten tegelijk verbonden kan zijn, maar ze ook tegelijk af kan spelen, dus het lijkt mij dat de optie om het via de mixer met een bt transmitter de meest reële is.
Mja daar was ik al bang voor :-(
Maar als je het toch alleen bij je werkplek nodig hebt kun je toch beter voor een bedrade koptelefoon gaan?
Klopt, maar dan zit ik dus met draden van laptop -> mixer, en telefoon -> mixer (+ opladers telefoon en laptop), en mixer -> koptelefoon. Daar wordt je niet helemaal blij van.

• Jrz
Kees-Jan schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:08:
2 sets BlueTooth "oortjes"; van de éne set in je linkeroor en van de andere set in je rechteroor.
Die had ik nog niet bedacht :D
Of een set BlueTooth oortjes en een HeadPhone eroverheen? Zo zie ik m'n zoon ook gamen _O-
Zo zit ik soms wel, maar dat is ook gewoon niet lekker 8)7

• Jrz
Marzman schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:36:
Mijn JBL doet dat (maar die is al wat ouder), maar je hebt dan wel volumeverschillen en het kraakt ook eerder.

Nieuwere JBLs doen het ook zo te zien JBL Tune 710BT
Voor zover ik kan zien doet die 710BT wel tegelijk pairen, maar niet tegelijk afspelen?

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee