Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een kyro 2 maar in unreal t hakt hij op bepaalde plekken, in sommige stukken heb ik gewoon 90-100 fps maar dan opeens 20-30.
Hoe kan dit,ik heb nu 128 mb geheugen zou het daar aan liggen ???

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 09:24
had ik ook met mijn geforce, op 16 bit deed ie het wel goed

Verwijderd

Topicstarter
16 bit 32 bit maakt niet uit.

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:40
uhm zou het goed moeten doen maar op welke plekken ( map + plaats )

ik heb er ook last van soms als ik in een open veld sta met sneeuw enzo |:(

Verwijderd

Topicstarter
dat soort dingen bedoel ik,ik heb zelf het idee dat mijn geheugen het niet meer aankan,toch maar eff wat mb'tjes erbij kopen !
Kost jah niets meer.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met bv. dezelfde prob en mar 128 mb mem ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

128 MB is normaal gesproken echt genoeg hoor voor games.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik heb 192mb en nergens last van, vanavond effe proberen hoe UT het doet met win2k en die kyro2, echt sweet kaartje is het,

probeer je swap file iets groter te maken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik je wel up to date zijnde drivers, dit lijkt op een bug uit de eerste kyro drivers.

RGZ

MASH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe groot wil je dat mun swap file word dan ??

Ow jah,ik heb alle drivers van Hercules geprobeerd en die van powervr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
mijnes is maximaal 300 en minimaal 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
Gebruik gewoon W2K met een Kyro2. Eindelijk eens een normaal systeem wat beter presteert dan een wintendo os...

Kyro2 vind ik maar stront onder win98.

Helaas wil ik mijn viper2 testen, waardoor ik mijn w2k install ff tijdelijk weg ga flikkeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 12:28 schreef martijn12345 het volgende:
128 MB is normaal gesproken echt genoeg hoor voor games.
Ben ik het absoluut niet mee eens. Ik ben van 128 naar 256 mb gegaan en de games liepen een heel stuk beter.

128 MB is tegenwoordig echt minimaal voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTen met maar 128MB en zich dan nog durven afvragen waarom ie af en toe hapert |:(

Oftewel, 256MB heb je wel nodig om UT een beetje vlot te kunnen spelen. Dus geef snel die 40,- uit voor een extra 128MB-module!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je ook nog kunt proberen, is de Cachesize van unreal tournament van de standaard 4 mb naar (bijvoorbeeld) 32 mb te zetten (advanced options ergens).. dan pakt ie meer geheugen voor textures enzo. heeft bij mij ook wel zo'n 10/15 fps geholpen.

Maar meer geheugen zoals mijn buurman boven me, is zeker een must. 256 MB op z'n minst is sterk aan te raden. Helemaal tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in UT geen last van hackelen, maar mijn framerate is geen 90. Ik haal met mijn kyro2 slechts 70 of zo. Weet iemand trouwens hoe ver je de kyro 2 zonder problemen op kunt clocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Sinterklaas blocked meteen mijn vraag de eikel! Ik wil weten hoe ver ik een VIDEO KAART op kan clocken en dat vind hij niet in dit forum passen! Dan moet ik maar naar overclocken en casemodden. Nou ik geloof niet in Sinterklaas dus hij kan mijn kont kussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 20:13 schreef xantip het volgende:
Nou Sinterklaas blocked meteen mijn vraag de eikel! Ik wil weten hoe ver ik een VIDEO KAART op kan clocken en dat vind hij niet in dit forum passen! Dan moet ik maar naar overclocken en casemodden. Nou ik geloof niet in Sinterklaas dus hij kan mijn kont kussen :P
[topic=217713]

misschien moet je die reactie eerst eens lezen voor je verder gaat schreeuwen, nog 1 keer en je hebt een officiële waarschuwing in je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BTW in Quake 3 met alles op max en een res van 1024 no prob !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg sinterklaas kijk eens naar de tijden. Deze was al gepost voor jij een reply hebt gepost!

Maar ik heb net nog ff gechecked en ik haal met UT met alles hoog 32bit 1280-1024 maar een framerate van 60 :(

Dat is volgens mij ver onder de maat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij wel het geheugen wat de botle-neck is,want als ik gewoon ga spelen ( alles max en res van 1280-1024 ) haal ik ook gewoon gem. 60 frames,maar zodra ik er een stuk of 5 botjes in flikker dan krijg je het geheisa.
Hakken en schokken,maar na een tijdje hou het ook wel weer op en word het wat minder.
Maar zodra ik uit unreal T ga nou dan heeft hij veel moeite om hem af te sluiten en als ik in windows weer ben is alles een stuk langzamer ( dat duid dacht ik op 100% Mem usage ?? ).
Pagina: 1