Toon posts:

Verkeerde recensie laten aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• Lunik76
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-01 12:37
Mede-auteur:
  • awfullawton
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-01 10:33

awfullawton

Een koper neemt van mij een scherm gratis mee en eenmaal thuis verteld hij hoe blij ermee is bij navraag of beeld mooi is zegt hij super. Een paar weken laten (vandaag) kreeg ik ineens een appje van hem dat hij sinds 5 dagen zwart scherm heeft (backlight, noemt hij..) en of ik weet hoe dat op te lossen is. "ze"konden het niet vinden ook, toen hij het zgn heeft na laten kijken ter reparatie (waar dan)?!
Welnu, daarna gaat hij een zeer negatieve recensie onder zijn zeer positieve aankoopervaring, een paar weken eerder geplaatst. Hij nam het scherm van mij aan idd zonder dat ik de adapter had. Hij heeft niet gevraagd of het scherm werkte, maar toen hij thuis kwam deed hij het super. Ook heb ik een app met bewijs over zijn verhaaltje met dat het scherm nu sinds 5 dagen zwart is.
dus zeer ongepast en onterecht allemaal.
Het betreft gebruiker awfullawton

Mijn gebruikersnaam is Lunik76

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

@Lunik76 en @awfullawton , stem dit eerst zelf via DM af.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• awfullawton
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-01 10:33
Het is lachwekkend hoe ver een oplichter kan gaan in zijn leugens
Hij nam het scherm van mij aan idd zonder dat ik de adapter had.
Oplichter, vertel mij eens hoe iemand een scherm kan aanzetten zonder voeding? Zoals jij in je DM beweert:
Je hebt zelf die monitor bij mij werkend gezien. Die monitor deed het gewoon prima.
Hij heeft niet gevraagd of het scherm werkte.
Jij moet in je advertentie expliciet aangeven dat de monitor niet werkt, dat heb je niet gedaan. Erger nog, ik heb je duidelijk gevraagd of de monitor werkte want ik vond het al raar dat het gratis was, waarop jij antwoorde "zekers"

Je hebt me een kapotte monitor aan de deur gegeven, je wist dat het kapot was, daarom liet je mij de monitor niet testen bij jou en deed je alsof je de voeding kwijt was

Je hebt me een voeding laten kopen voor een kapotte monitor

Je hebt me 250km laten reizen voor een kapotte monitor

Ik heb kosten gemaakt door jou leugens, je zou die moeten vergoeden

Mensen moeten worden gewaarschuwd voor types zoals jou

Er is hier geen plaats voor oplichters op tweakers

• Lunik76
Kerel toen jij met de monitor thuis kwam heb je een voeding besteld voor 30 euro en hebt me toen nog laten weten hoe blij je was met de monitor en dat hij het super deed, ook geen dode pixels.

Het klopt idd dat ik je de monitor niet werkend heb laten zien. Maar hij deed het dus wel. Ik heb die week 3 monitoren verkocht en waarvan ik er 2 natuurlijk werkend heb laten zien.

Omdat ik van deze de voeding niet meer kon vinden heb ik hem gratis meegegeven aan je en nu kom je over me heen kotsen nadat je de monitor zelf blijkbaar gesloopt hebt.

• Lunik76
Bovendien moet je jezelf kwalijk nemen over je eigen keuze de monitor ongetest over te nemen voor 0 euro.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind weinig communicatie waaruit het e.e.a. blijkt. Wel valt op dat er van beide kanten niet zo netjes is gecommuniceerd en dat er nogal gehaast is gehandeld waarbij zo te zien ter plaatse geen onderzoek is verricht door koper. Ik vind, op basis van wat ik kan nagaan, iemand uitmaken voor zaken als "oplichter" en "clown" bij nota bene een item wat gratis is weggegeven en waarbij zelf geen onderzoek is gedaan een stap te ver.

Ik heb de betreffende review weggehaald.

[Voor 4% gewijzigd door Bor op 30-01-2023 12:26]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee