Een koper neemt van mij een scherm gratis mee en eenmaal thuis verteld hij hoe blij ermee is bij navraag of beeld mooi is zegt hij super. Een paar weken laten (vandaag) kreeg ik ineens een appje van hem dat hij sinds 5 dagen zwart scherm heeft (backlight, noemt hij..) en of ik weet hoe dat op te lossen is. "ze"konden het niet vinden ook, toen hij het zgn heeft na laten kijken ter reparatie (waar dan)?!
Welnu, daarna gaat hij een zeer negatieve recensie onder zijn zeer positieve aankoopervaring, een paar weken eerder geplaatst. Hij nam het scherm van mij aan idd zonder dat ik de adapter had. Hij heeft niet gevraagd of het scherm werkte, maar toen hij thuis kwam deed hij het super. Ook heb ik een app met bewijs over zijn verhaaltje met dat het scherm nu sinds 5 dagen zwart is.
dus zeer ongepast en onterecht allemaal.
Het betreft gebruiker awfullawton
Mijn gebruikersnaam is Lunik76
Welnu, daarna gaat hij een zeer negatieve recensie onder zijn zeer positieve aankoopervaring, een paar weken eerder geplaatst. Hij nam het scherm van mij aan idd zonder dat ik de adapter had. Hij heeft niet gevraagd of het scherm werkte, maar toen hij thuis kwam deed hij het super. Ook heb ik een app met bewijs over zijn verhaaltje met dat het scherm nu sinds 5 dagen zwart is.
dus zeer ongepast en onterecht allemaal.
Het betreft gebruiker awfullawton
Mijn gebruikersnaam is Lunik76