Youtube kanaal kopen, naam en niche wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.141 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVR
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 31-01-2023
Hi Tweakers,

Ik wil graag een Youtube kanaal van iemand overnemen met al voldoende abonnees zodat ik direct in aanmerking kom voor het advertentieprogramma. Los van of het wenselijk is voor de bestaande abonnees, zijn er regels/restricties voor het aanpassen van de kanaalnaam en de niche.

Even een gek voorbeeld, je neemt een kanaal met dierenfilmpjes over en je veranderd dit naar filmpjes over auto's. Is dit toegestaan of keurt Youtube dit dan af? Ik hoor graag jullie reactie/expertise.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-07 17:33
Gok dat je door de terms moet lezen en evt contact moet opnemen.

Overnemen zal geen probleem zijn maar met advertentie programma zal een ander verhaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onno oliver
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-06 13:11
Er is handel in. Vooral oude accounts waren ooit interessant van wegen een vroege datum.
Een youtube kanaal overnemen kan alleen als je het googelacount er bij kan krijgen. Dacht ik maar dat zult u moeten uitzoeken.

Mag het?
Ja, tot op zekere hoogte staat Googel het toe.
Als er content op staat die niet rechten vrij is kan het zijn dat er nooit inkomsten verkregen zijn en eigenlijk geen interessante deal is ook al zijn er nog zoveel volgers of abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heeft dit met Softwareontwikkeling van doen :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.