Beste lezer,
Ik ben woonachtig in een sociale huurwoning.
Deze zijn vorige jaar gerenoveerd met bewoning, wat erg hinderlijk was.
Tijdens de renovatie veel dingen gemeld bij de woningbouw, maar deden ze niks mee helaas.
Nu het huis opgeknapt gezien de renovatie klaar was, echter komen er op diversen punten vochtplekken en lekkages, evenals vieze sporen en aangetaste gordijnen.
Verse verfwerk krijgt vieze sporen en vlekken.
Heb alles 17 november gemeld, hierop is een technisch opzichter langsgekomen.
Echter zijn de eerste euvels en lekkages nog niet opgelost, en komt er steeds meer bij:(
Enigste wat ze zeggen we zijn ermee bezig, er gebeurd alleen niks in 2 maanden tijd.
Hierop weer gemaild ,met de vraag wanneer het nu eindelijk opgelost wordt ?wegens de tijd ruim voorbij is.
Dit is vandaag de dag al meer dan 2 maanden aan de gang zonder oplossing.
Toen ik het woord huurcommissie liet vallen, werd de opzichter boos en zei als je die inschakelt is prima maar dan lossen we niks op. ( vind dit zelf erg apart overkomen.)
Wat kan ik nu het beste doen? huurcommissie is erg druk wat je leest en op mail geen antwoord.
Wil gewoon van de lekkages af en zonder spanningen stress.
Ik ben woonachtig in een sociale huurwoning.
Deze zijn vorige jaar gerenoveerd met bewoning, wat erg hinderlijk was.
Tijdens de renovatie veel dingen gemeld bij de woningbouw, maar deden ze niks mee helaas.
Nu het huis opgeknapt gezien de renovatie klaar was, echter komen er op diversen punten vochtplekken en lekkages, evenals vieze sporen en aangetaste gordijnen.
Verse verfwerk krijgt vieze sporen en vlekken.
Heb alles 17 november gemeld, hierop is een technisch opzichter langsgekomen.
Echter zijn de eerste euvels en lekkages nog niet opgelost, en komt er steeds meer bij:(
Enigste wat ze zeggen we zijn ermee bezig, er gebeurd alleen niks in 2 maanden tijd.
Hierop weer gemaild ,met de vraag wanneer het nu eindelijk opgelost wordt ?wegens de tijd ruim voorbij is.
Dit is vandaag de dag al meer dan 2 maanden aan de gang zonder oplossing.
Toen ik het woord huurcommissie liet vallen, werd de opzichter boos en zei als je die inschakelt is prima maar dan lossen we niks op. ( vind dit zelf erg apart overkomen.)
Wat kan ik nu het beste doen? huurcommissie is erg druk wat je leest en op mail geen antwoord.
Wil gewoon van de lekkages af en zonder spanningen stress.
[Voor 5% gewijzigd door tattooboy1985 op 23-01-2023 19:53]